Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Oh.. blijven bestaande abonnees het oude bedrag betalen?Op maandag 25 maart 2002 22:15 schreef Heineken het volgende:
* Heineken heeft sinds vrijdag een Vodafone abo. Precies op tijd.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Nee, maar dat geeft je wel het recht om kosteloos op te zeggen als je het niet met de prijsverhoging eens bent. Het staat in de algemene voorwaarden. Ik twijfel nog steeds of ik zal opzeggen of niet. Toen de tarieven drie jaar geleden verlaagd werden, gold dat ook niet voor bestaande abonnementen.Op maandag 25 maart 2002 22:17 schreef Gunner het volgende:
[..]
Oh.. blijven bestaande abonnees het oude bedrag betalen?
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Arg, ik dacht dus van wel.Op maandag 25 maart 2002 22:29 schreef haas het volgende:
[..]
Nee, maar dat geeft je wel het recht om kosteloos op te zeggen als je het niet met de prijsverhoging eens bent. Het staat in de algemene voorwaarden. Ik twijfel nog steeds of ik zal opzeggen of niet. Toen de tarieven drie jaar geleden verlaagd werden, gold dat ook niet voor bestaande abonnementen.
Naja, dat beetje geld kan d'r ook nog wel bij.
ook als je voor twee jaar getekend hebt? anders schakel ik mooi over op dat aanbod van die internet site met die 120 minuten deal.Op maandag 25 maart 2002 22:29 schreef haas het volgende:
[..]
Nee, maar dat geeft je wel het recht om kosteloos op te zeggen als je het niet met de prijsverhoging eens bent. Het staat in de algemene voorwaarden. Ik twijfel nog steeds of ik zal opzeggen of niet. Toen de tarieven drie jaar geleden verlaagd werden, gold dat ook niet voor bestaande abonnementen.
Verwijderd
Verwijderd
Debitel bepaalt zijn eigen prijzen, dus voorlopig merk je nog nix. Maar ik neem aan dat Vodafonde de tarieven die ze rekenen voor Debitel ook verhogen, dus misschien dat Debitel binnenkort ook wel omhoog gaat...Op dinsdag 26 maart 2002 11:46 schreef Tynable het volgende:
Weet iemand ook of dit invloed heeft op een Debitel 90 abonnement op het Vodafone-netwerk?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Oja, das waar.Op dinsdag 26 maart 2002 11:46 schreef Tynable het volgende:
Weet iemand ook of dit invloed heeft op een Debitel 90 abonnement op het Vodafone-netwerk?
* Heineken heeft een Talkline-abo.
We zullen zien.
Verwijderd
Dat vermoeden heb ik ook! Hopelijk kan dat een reden zijn om kostenloos van mijn abonnenement af te stappenOp dinsdag 26 maart 2002 12:12 schreef Moartn het volgende:
[..]
Debitel bepaalt zijn eigen prijzen, dus voorlopig merk je nog nix. Maar ik neem aan dat Vodafonde de tarieven die ze rekenen voor Debitel ook verhogen, dus misschien dat Debitel binnenkort ook wel omhoog gaat...
Tjielp... een vogel.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
naja...verschil is maar 1 euro per maand...valt eigenlijk nog wel mee
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Hmm, dan dadelijk even een superduur abo afsluiten met nog koelere telefoon, en dan over 2 weken kostenloos opzeggenOp maandag 25 maart 2002 22:29 schreef haas het volgende:
[..]
Nee, maar dat geeft je wel het recht om kosteloos op te zeggen als je het niet met de prijsverhoging eens bent.
Op dinsdag 26 maart 2002 17:08 schreef tjetta het volgende:
Check datum, 1 april![]()
Erm... Ik denk niet dat Vodafone daar grapjes over maakt...Op dinsdag 26 maart 2002 17:10 schreef tjetta het volgende:
[..]
Misschien 1 april grap