<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>
Op 17 september 2000 17:29 schreef RDK_NL het volgende:
Nu je die MP3 cdspeler hebt besteld, ben je toch goed de fout ingegaan door naar de mening van 1 persoon te luisteren! 1 speed branden op MD is meestal de standaard, maar 4x is ook al te koop, dus er zal in de toekomst nog weleens iets snellers komen, dachten jullie vroeger al aan en 12 speed brander dan????
Minidisc is kleiner, Gebruiksvriendelijker, en een soort draagbare studio (knippen,plakken,wissen,texten,verplaatsen enz.)
Dus als je mijn mening wilt weten, Zie van je bestelling af, is dit niet meer mogelijk, dan doe ik ondanks mijn mening toch een bod van 100,-
Groet...[/quote]het gaat toch niet om de snelheid van het branden, want als je idd een 12x brander hebt is dat fijn

maar het gaat nog steeds om het aantal minuten die erop kunnen... Op een MD kan (gloof ik) 90 min, op een cd 650mb, en als je een bitrate van 196 neemt dan kunnen daar altijd nog 150 tracks op :):):)
ik ga die lenoxx ook maar es bestellen, want hij is volgens een boel lui errug goed (behalve dat je geen ID3 hebt, maarja)
Greetz,
Jasper