Verschillende e-mailadressen in .forward?

Pagina: 1
Acties:

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Ik wil een aantal adressen doorsturen naar verschillende andere mailadressen, hoe zorg ik dat dit werkt op een webserver?

De bedoeling:

info > mailadres1@tenkleij.com
joop > mailadres2@tenkleij.com
piet > mailadres3@tenkleij.com

Dus meerdere forwards...

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Is het echt niet mogelijk? Ik heb al het volgende geprobeerd:

.procmailrc:
code:
1
2
3
:0:
* ^To:.ewoud@*
ewoud@tenkleij.com

.forward:
code:
1
2
3
jaap jaap@worldonline.nl
piet piet@planet.nl
joop jopie32@hotmail.com

Maar werkt beide niet...

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
^ schop ^

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 10:37

El Martino

Zo niet, dan toch.

In principe is het bij een .forward mogelijk om meerdere forwards te doen, gewoon op een nieuwe regel een nieuw e-mail adres plaatsen. Ik heb het regelmatig op die manier gedaan.

De host kan echter zo zijn ingesteld dat ie alleen het 1e adres neemt. Waar je dat precies kan instellen weet ik niet...

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)