Secundaire IDE Controller probleem

Pagina: 1
Acties:

• PNutButtaBoy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05-2023

PNutButtaBoy

.: Is er nog vla? :.

Topicstarter
Beste Mensen, een vriend van me kwam net met het volgende probleem:

mijn computer herkent de E en de D nie meer hij zegt dat dit apperaat werkt niet goed omdat een apperaat waar dit apperaat afhankelijk van is Secundaire IDE-Controller (dubbele fifo) dynamisch is uitgeschakeld

weet jij wat ik moet doen

alvast bedankt

ik heb ff zitten kijken maar heb geen idee hoe ik dit op moet lossen. iemand mischien enig idee?

BvD!

Verwijderd

Heb je meer specs?

Mobo etc..

Verwijderd

hey

ik heb geen oplossing voor je, maar ik zit met hetzelfde probleem. Alleen heb ik het volgende al gedaan en ik snap er niets meer van:

Windows installeren, cd-rom zit op sec. master alles loopt prima, tot windows geinstalleerd is dan doet cd-rom niets meer, zelfde fout melding als hierboven.
Dus ik dacht moederbord stuk, maar als ik hard disk op sec. master zet en cd-rom op primary master heb ik geen foutmelding, maar ook geen cd-rom station in windows. Ik heb inmiddels alle combinaties wel gehad betreffende primary en slave en niets schijnt te helpen. Iemand nog iedeen? Ik niet meer hehe

alvast bedankt..

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

euhm lang leve VIA???
word gewoon testen wat bij jouw wel doet

Verwijderd

en waarmee kan ik dat het beste testen?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wat zijn jouw systeemspecificaties (dit is niet voor niks een hardware forum..) en welke OS draai je :?

Verwijderd

Idd, ga naar een andere gedeelte van de forum!

Ik heb van alle 2 wel iets verstand, maar niet van hardware, ik snuffel even wat af.....maar bij de software kant weten ze dit zeker, ik weet het ook wel, maar ik wil eerst je spec. van je comp zien!!!
Pagina: 1