paar seti@home vraagjes...

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BosGnoom
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:36
Hallo, allemaal...

'k Zit met een paar vraagjes over SETI@home...

Allereerst, ik zit nu in het team van DPC (da's goed he) maar ik wil eigenlijk naar een ander team toe gaan. Hoe dat werkt, weet ik, maar is het mogelijk om dat andere team als subteam van DPC te registeren?

Vraag 2: Hoe zit dat met de subteams op de DPC site? Is dat in principe alleen maar een teller met hoeveel mensen er in het team zitten plus een link?

Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 09:36
Op maandag 25 maart 2002 20:33 schreef BosGnoom het volgende:
Hallo, allemaal...

Allereerst, ik zit nu in het team van DPC (da's goed he) maar ik wil eigenlijk naar een ander team toe gaan. Hoe dat werkt, weet ik, maar is het mogelijk om dat andere team als subteam van DPC te registeren?

Vraag 2: Hoe zit dat met de subteams op de DPC site? Is dat in principe alleen maar een teller met hoeveel mensen er in het team zitten plus een link?

Alvast bedankt...
Dat wil je toch niet echt he??? Naar een ander team toe gaan.

Hoe je een subteam moet beginnen bij seti weet ik niet, bij andere projecten is het meestal simpel door de rest van je subteam leden te laten grazen onder jouw naam.
Dus niet een team oprichten en die binnen dpc onderbrengen maar gewoon met een aantal leden je voordoen als 1 user.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht je dat wij hier gingen beantwoorden hoe je naar een ander team moet gaan?
dan zit je bij mij iig verkeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 20:33 schreef BosGnoom het volgende:
Hallo, allemaal...

Alvast bedankt...
Subteams maken bij seti kan alleen door meerdere mensen op één account te laten flushen, en het account bij DPC laten. Een aangemaakt team kan niet onder DPC gezet worden.... (Been there, tried that :D ) Dit is een optie die ze bij Berkeley er nog een keertje in willen stoppen, maar voorlopig niet de prioriteit heeft :(

Bij de Clan of ToeT hebben we zelf een proxy waar je kunt zien hoeveel WU's je gemiddeld per dag doet, en een history waar bij word gehouden wie welke unit heeft gedaan. Het is hetzelfde proggie als Sequence draait als DPC proxy.
ToeT: http://seti.clanoftoet.com:5517
Sequence: http://sequence.keyserver.org:5517

echte stats zullen niet gemakkelijk zijn, maar het gaat toch om de teamprestatie.... en niet de individuele prestatie van de leden.
Uiteindelijk doe je het toch allemaal voor DPC... toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

idd, om een subteam te beginnen flush je met je hele team op 1 account, deze account is dan uiteraard lid van DPC :)

om binnen je teampje te zien wie hoeveel doet kun je een proxy opzetten, hoe dat moet staat hier.. I'R Cows had volgens mij dan nog een scriptje dat de subteamleden vervolgens uit elkaar kan houden (daarvoor ga ik nu effe op onderzoek ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BosGnoom
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:36
Hmm... Het kwam toch niet zo duidelijk over: het was (en is ook nooit geweest) de bedoeling om bij de DPC weg te gaan...

Ik wou alleen weten of het mogelijk was om een SETI@home subteam te maken in DPC. Aangezien dat dit (nog) niet mogelijk is, blijf ik bij de DPC. (en zal ik mn mede-sv-ers aansporen tot het joinen).

P.S. SETI@home draait bij mij nu op mn athlon-650 en een P-75 (server) en flushen doe ik bij sequence...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-09 22:46

Andy

rm -r

:)

nu komt het nog steeds niet duidelijk over:

"het was(en is ook nooit geweest) de bedoeling....."

misschien is er een leuk liedje over te schrijven door Acda & de Munnik?

:+

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Op dinsdag 26 maart 2002 16:09 schreef BosGnoom het volgende:
Hmm... Het kwam toch niet zo duidelijk over: het was (en is ook nooit geweest) de bedoeling om bij de DPC weg te gaan...

Ik wou alleen weten of het mogelijk was om een SETI@home subteam te maken in DPC. Aangezien dat dit (nog) niet mogelijk is, blijf ik bij de DPC. (en zal ik mn mede-sv-ers aansporen tot het joinen).

P.S. SETI@home draait bij mij nu op mn athlon-650 en een P-75 (server) en flushen doe ik bij sequence...
DE oplossing is:
- Alle accounts bij DPC doen
- Met de grootste (meeste wu's) account doorgaan
- Proxy opzetten
- DPC naar nummer 1 brengen

Wat is het mail adres van die srv-ers :P
Dan mailen we ze wel ff ;)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Op maandag 25 maart 2002 21:24 schreef matthijs1985 het volgende:
Dacht je dat wij hier gingen beantwoorden hoe je naar een ander team moet gaan?
dan zit je bij mij iig verkeerd ;)
Beetje respect voor je teamleden mag toch wel? :?

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 17:02 schreef achappey het volgende:

[..]

Beetje respect voor je teamleden mag toch wel? :?
Juist achappey.. en dat teams wisselen wist hij al... staat in de originele post.

en dit is een onderwerp wat niet al te vaak naar voren komt omdat niet iedereen een subteam op wil zetten. Dus een normaal antwoord is hier (eik altijd) wel op zijn plaats. :)
Pagina: 1