Ik heb sinds een paar daagsjes een ideetje voor mijn allereerste case-mod. Wat het net gaat worden verklap ik lekker niet
(deels om spanning erin te houden, maar ook wel om afgang te voorkomen moest het mislukken
) Ik heb echter een vraagje voor ik er aan begin (is een project voor ergens als ik veel tijd heb). Om alles mooi te maken zou ik graag zo een ijzeren slotje (zo een simpel, zoals op bureauschuiven) gebruiken als powerknop. Ik weet echter niet hoe dit mogelijk is en of het wel te doen is.
(had gedacht van gewoon het kabeltje van mijn mobo naar het slot te leiden met twee pinnetjes die dan verbonden worden als slot toe is en open keten geven als slot los is...Maar gaat dit dan wel met een ATX kast)
Anyway, heel onduidelijk i know, maar hoop dat jullie kunnen helpen. Als er iets van de case in huis komt post ik het hier ook zeker en vast...
(had gedacht van gewoon het kabeltje van mijn mobo naar het slot te leiden met twee pinnetjes die dan verbonden worden als slot toe is en open keten geven als slot los is...Maar gaat dit dan wel met een ATX kast)
Anyway, heel onduidelijk i know, maar hoop dat jullie kunnen helpen. Als er iets van de case in huis komt post ik het hier ook zeker en vast...