Ik heb zojuist Quake2 gedownload. De tar.gz was volgens mij goed want tijdens het uitpakken kreeg ik geen fouten. Wanneer ik nu /opt/Quake2/quake2 probeer te starten krijg ik telkens de fout melding dat het bestand niet gevonden kan worden. Terwijl het toch echt bestaad. Het maakt ook niet uit of het als Root of als een andere gebruiker gestart wordt. Omdat het bij iemand anders wel welk vraag ik me nu af wat ik fout doe. Ik kan nergens een antwoord vinden dus misschien weet hiero iemand het.
Wat is de uitvoer van 'ls -l /opt/Quake2/'? Let natuurlijk op de hoofdletter, die maakt ook uit.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Alle bestanden hebben rwxrwxrwx als rechten. Het bestand dat niet gevonden kan worden bestaat ook gewoon. Als ik file quake2 doe dan zegt hij ook netjes elf binarie blablabla
Zou je eens precies kunnen knippen en plakken wat er allemaal aan invoer en uitvoer is? Dat maakt het antwoorden op een vraag makkelijker en het kan natuurlijk altijd zijn dat iemand hier nog iets opvalt dat jou niet was opgevallen en dat je dus ook niet gemeld had.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Dat kan wel...maar dan moet ik eerst ff naar huis lopen en daar heb ik geen internet meer want die gore eikels van de kpn vinden het nodig om de hele tering zooi hier uit elkaar te halen. "we doen het 's avonds want dan heeft niemand er last van" (en me download dan??????). Ik hoop dat ik rond middernacht weer online kan komen, dan zal ik het meteen ff posten.
Pagina: 1