Toon posts:

Zwart vierkant in het midden van het spel

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds korte tijd last van een zwart vierkantje in het midden van het scherm (over crosshair heen)met Deus Ex en met de UT Mod Infiltration. PC opnieuw opstarten verandert het probleem niet, graphische opties ook niet.
Weet iemand hoe ik dit kan repareren? (Ik draai trouwens XP en heb een Radeon 8500)

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-01 15:00
direct3d of opengl ?
al andere drivers geprobeerd ?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Aiyakido
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

uhm, opnieuw instaleren denk ik

Verwijderd

Topicstarter
opnieuw installeren helpt niet en ik gebruik Direct3d

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Tsjah, je moet ook OpenGL gebruiken dat is zo veel beter. :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59
opengl scheelt idd heel veel
heb je wel de nieuwste drivers :?

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Oh dat is gewoon je muiscursor. Althans, wat je er van kunt zien, want je ziet hem als een zwart vierkantje.

De oplossing is inderdaad het updaten van je drivers. Probeer eerst je oude te uninstallen en kijk dan in de Tweakers meuktracker wat de meest recente drivers zijn:

http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Over schakelen van D3D naar OpenGL of andersom vind ik geen oplossing, maar een lapmiddel om het probleem te verstoppen. Het spel hoort gewoon probleemloos te functioneren in beide displaymodi.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Tja niet alle drivers/kaarten snappen de 3D-api's even goed, en ook willen games wel eens afwijken van de standaard.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de replies, ik heb de nieuwste drivers ge"installeerd en nu is er geen zwart vlak meer woohoo.
Normaal gesproken zou ik wel drivers installeren, alleen dacht ik in dit geval dat ik de nieuwste had (het bleken de 1 na nieuwste te zijn)
Waarom is OpenGL beter? Ik dacht juist dat D3D beter was. En met de meeste spellen kan ik het niet eens selecteren welke ik wil
Pagina: 1