Spel sluit af zonder foutmelding

Pagina: 1
Acties:

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-01 12:45
Ik heb een probleempje, het is geloof ik wel bekend maar ik ben zelf de oplossing vergeten. Als ik een tijdje een spel speel gebeurt het wel eens dat het spel gewoon zomaar verdwijnt waarna ik weer op de desktop wordt teruggedonderd, zonder foutmelding ofzo (ongewenste cool-down, midden in Q3 :(). Ik heb het nu op 2 totaal verschillende pc's, en ook met Midtown Madness... Ik zit er zelf aan te denken dat mijn geheugen settings misschien wat aggressief zijn (CAS 2 :9) maar ik weet het niet zeker... Het wordt gewoon uren gamen op die manier voor ik de oplossing heb |:(

Dus wie weet er waarom dit gebeurt? En nee, met de search kon ik niks vinden :'(. De computer is nadat het spel verdwenen is nog wel gewoon te gebruiken en ik kan het spel opnieuw opstarten, maar dit is gewoon irritant.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-01 12:38
Probeer het gewoon ff terug te zetten naar CAS 3, en kijk of het dan gaat. Heb je ook nog je FSB overgeklockt of niet?

There is no magic.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-01 12:45
Op maandag 25 maart 2002 20:00 schreef The Will het volgende:
Probeer het gewoon ff terug te zetten naar CAS 3, en kijk of het dan gaat. Heb je ook nog je FSB overgeklockt of niet?
Ik heb niks overgeclockt (anders had ik dat wel gezegd). Ik kan hem wel op CAS 3 zetten maar dan moet ik uren gaan gamen om er achter te komen of dat het is, dan weet ik het nog niet zeker :X. CAS 3 brengt ook een prestatievermindering met zich mee dus ik wil eigenlijk wel zeker weten dat dat het probleem is (dat dure Dane-Elec geheugen zal toch wel CAS 2 aankunnen zeker?).

Verstuurd vanaf mijn Computer®