Citeerde hij de halve wereldbevolking..
Aangezien ik diskettes kut vind en niet gebruik (heb overgens ook geen floppydrive meer) zet ik de flash util en bios ergens op mn disk en boot ik vanaf mn windows cd in dos.
Geen enkele flash is mislukt bij mij.
Zo doe ik het ook altijd ,ik heb al 100x ofzo zo geflashed en het is nog nooit mis gegaan ,ik zou iig nooit in windows flashen ,ze zeggen wel dat dat goed gaat enzo ,maar ik vertrouw het niet echt.Op maandag 25 maart 2002 20:01 schreef sjuk het volgende:
Aangezien ik diskettes kut vind en niet gebruik (heb overgens ook geen floppydrive meer) zet ik de flash util en bios ergens op mn disk en boot ik vanaf mn windows cd in dos.
Verwijderd
Amiflas 332 gebruiken en de file in de zelfde regel plus .rom er achter zetten echt heel simpel
Misschien een rare opmerking, maar weet je zeker dat je de goede flash utility heb ? Kijk of je Bios een AMI of een AWARD bios is, en download op basis daarvan de juiste tool op de website van ECS.
Doet het al, ik dacht dat je pas die bios naam moest intypen als je het progje had gestart..
Citeerde hij de halve wereldbevolking..
moet ook....
Nouja, mischien heb ik wel een andere flaher...'k heb er 1 die gewoon helemaal grafish is onder dos
werkt vet fijn
Hij flasht overgins dan ook NIEt direct van Flop, maar hij laad het EERST HElEMaaL in het ram, en dan pas flasht ie. op die manier kan er eigenlijk ook nix misgaan
Nouja, mischien heb ik wel een andere flaher...'k heb er 1 die gewoon helemaal grafish is onder dos
werkt vet fijn
Hij flasht overgins dan ook NIEt direct van Flop, maar hij laad het EERST HElEMaaL in het ram, en dan pas flasht ie. op die manier kan er eigenlijk ook nix misgaan
ECS zijn 100% zeker award biossen.
Proud owner of the [CBJ]Lanhok!
Das niet waar er zijn ook versies met een ami bios, dis hebben dan ook FSB tweaking enzo, alleen zijn die niet echt goed verkrijgbaar, en al helemaal niet in Europa. (dacht ik)Op maandag 25 maart 2002 22:25 schreef Tweakod3x het volgende:
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Bullshit.Op maandag 25 maart 2002 22:25 schreef Tweakod3x het volgende:
De K7S5A heeft JUIST een AMI bios
welke flash utils heb je al gebruikt?? bij mij was er maar een van de 3 ofzo die werkte die andere gaven ook zon foutmelding
edit
ff gezocht en op mn site gezet. dit was bij mij het enige flashding dat wel werkte ami82724.
edit
ff gezocht en op mn site gezet. dit was bij mij het enige flashding dat wel werkte ami82724.
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Pagina: 1