Van alternate.nl
Het is natuurlijk een k*t PC voor een tweaker, maar het is wel erg laag geprijsd.
Minpunten zijn natuurlijk de veelste kleine kast, de trage schijf en de onboard grafische kaart.
wat ik ook raar vind is de fsb op 100 mhz terwijl het geheugen 133 mhz is en de chipset een VIA KL133A is. Die 133 staat toch voor de mhz of niet soms
Wat ik ook vaag vind is dat AMR slot, volgens mij compleet nutteloos.
En zit er ook USB op? Op de kast wel, maar vraag me af dat moederbord dat ook heeft.
Dus mijn vraag is heb je hier wat aan? volgens mij is de geluid en beeldkwaliteit erg brak ('k wordt altijd misselijk van het word 'onboard'). En los bij kopen gaat er moeilijk met maar 2*PCI
.
Ik kan helaas geen info vinden bij Asus omdat ik steeds underconstruction pagina's tegenkom
.
De PC is misschien interressant voor een vriend die niet echt tweaked maar gewoon wat internet en niet vies is van een DivXje of een mp3je
prijs = € 489De grootste voordelen van dit systeem zijn: door dat het reeds gedeeltelijk geassembleerd is, het afmaken tot een compleet systeem in ongeveer 10 minuten te doen is. En het uitermate kleine formaat van de tower, wat het weer mogelijk maakt de pc overal te plaatsen.
BAREBONE:
Merk: Asus Terminator K7
HxBxD: 301x181x275 mm
Voeding: 150 Watt
Drives: 1x5,25 inch(extern)vrij
Mainboard: Asus A7VC
Chip: VIA KL133A
Onboard: sound, grafische chip, LAN
Slots: 2xPCI, 1x AMR, 2xDIMM
Floppy: 1,44 MB 3,5 inch
Modem: 56Kbps
CDROM: Asus 52x
PROCESSOR:
Type: AMD Duron
Snelheid: 1 GHz Cache: 128/64 KB
Socket: A
FSB: 100 MHz
256 MB DIMM:
Type: SDRAM
Standaard: 133 MHz
Aansl.: 168 pins
KOELER:
Merk: CoolerMaster
Socket: A
HARDDISC:
Merk: Western Digital
Type: Protégé 400EB
Grootte: 40 GB
Snelheid: 5400 rpm
Cache: 2048 KB
Het is natuurlijk een k*t PC voor een tweaker, maar het is wel erg laag geprijsd.
Minpunten zijn natuurlijk de veelste kleine kast, de trage schijf en de onboard grafische kaart.
wat ik ook raar vind is de fsb op 100 mhz terwijl het geheugen 133 mhz is en de chipset een VIA KL133A is. Die 133 staat toch voor de mhz of niet soms
Wat ik ook vaag vind is dat AMR slot, volgens mij compleet nutteloos.
En zit er ook USB op? Op de kast wel, maar vraag me af dat moederbord dat ook heeft.
Dus mijn vraag is heb je hier wat aan? volgens mij is de geluid en beeldkwaliteit erg brak ('k wordt altijd misselijk van het word 'onboard'). En los bij kopen gaat er moeilijk met maar 2*PCI
Ik kan helaas geen info vinden bij Asus omdat ik steeds underconstruction pagina's tegenkom
De PC is misschien interressant voor een vriend die niet echt tweaked maar gewoon wat internet en niet vies is van een DivXje of een mp3je