Ik heb net een Palmm100 gekocht, maar nu merk ik dat de bovenste helft v/d behuizing enigszins los zit van de onderhelft. Kan het zeg maar een beetje indrukken, net of de schroefjes niet goed vastzitten. Is dit normaal? Het contrast zonder backlight valt me trouwens wel tegen.
Dat klopt, ik had een Palm M105, daar zat hij ook een klein beetje los. Dat komt denk ik, omdat je het klepje ook kan verwijderen als je het niet nodig vind...En als het dus goed vast zit, krijg je het nooit meer los...
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Ik bedoel ook aan de voorkant he, daar waar die ronding zit. Als ik schud rammelt ie wel een beetje trouwens...Op maandag 25 maart 2002 19:50 schreef B_O_S_S het volgende:
Dat klopt, ik had een Palm M105, daar zat hij ook een klein beetje los. Dat komt denk ik, omdat je het klepje ook kan verwijderen als je het niet nodig vind...En als het dus goed vast zit, krijg je het nooit meer los...
Klopt helemaal, bij de palm 100, 105 kan je de boven rand rond het display los klikken (palm noemt zelf deze kapjes faceplate) en deze vervangen voor een fancy gekleurde ofzo. kijk maar eens hier, daar heb je ze in allerlei kleuren:
https://store.palm.com/Catalog/accessoriesindex.asp?parent=1021&type=2
https://store.palm.com/Catalog/accessoriesindex.asp?parent=1021&type=2
Tomorrow whe going to take-over the world, Pinky!
Hm.. dat van dat kapje is dus een feature en geen gebrek
.
Nou dat contrast nog, vink zelf niet zo geweldig, moet echt de contrastschuif helemaal naar links gooien, en dan nog.. met backlight aan wel ok...
Ik vond trouwens dit op 't net: With the cover in place, it does feel a tad flimsy, but when you pull the cover off, it is clear there's a solidly-built Palm under there; considerably more solid than even the Palm IIIxe,
A tad flimsy= 'n beetje zwak ofzo, dus dat klopt wel..
Nou dat contrast nog, vink zelf niet zo geweldig, moet echt de contrastschuif helemaal naar links gooien, en dan nog.. met backlight aan wel ok...
Ik vond trouwens dit op 't net: With the cover in place, it does feel a tad flimsy, but when you pull the cover off, it is clear there's a solidly-built Palm under there; considerably more solid than even the Palm IIIxe,
A tad flimsy= 'n beetje zwak ofzo, dus dat klopt wel..
Bedankt mensen. Ik ga morgen terug met dat ding, net wilde die niet meer aangaan. Moest het batterijtje er opnieuw indoen en toen was alles weg. Dit gaat me gewoon te ver en ik ga een ander eisen, wat mag volgens de brief van Palm die er bij zat, als het binnen 30 dagen is.
Toevallig besteld/gekocht bij Dunnet?Op maandag 25 maart 2002 22:31 schreef MvdM het volgende:
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Ik zou een Palm nemen met accu, is echt veel relaxter (ik heb er wel nooit een met batterijen gehad, maar het lijkt me niet echt handig)
Nope, een Primafoon-filiaal dat weggaat. Hadden er een stuk of 50 staan. Meeste zonder sealtje, sommige met, maar dan wel een slordig, met van die dikke plastic randen eraan, handgeseald denk ik. In het zwarte batterijenklepje stond trouwens met donkere stift een 3 geschreven... En hij rammelt, ook al houd ik het klepje en alle knoppen beet... Is dit nu ge-refurbished?Op maandag 25 maart 2002 22:35 schreef blackd het volgende:
[..]
Toevallig besteld/gekocht bij Dunnet?
Ik ga er in ieder geval mee terug. 'k Weet trouwens niet wat ik van de rest van de partij moet denken. Horen die dingen van de fabriek gesealed geleverd te worden of zitten ze altijd alleen maar in het karton? Welk doosje zal ik nemen als ik 'm ruil...
Ik denk dat het verstandiger is om een gesealde mee te nemen. Dit moet wel een origineel seal zijn dan. Vertrouw die 'nepseals' niet!Op maandag 25 maart 2002 22:48 schreef MvdM het volgende:
[..]
Nope, een Primafoon-filiaal dat weggaat. Hadden er een stuk of 50 staan. Meeste zonder sealtje, sommige met, maar dan wel een slordig, met van die dikke plastic randen eraan, handgeseald denk ik. In het zwarte batterijenklepje stond trouwens met donkere stift een 3 geschreven... En hij rammelt, ook al houd ik het klepje en alle knoppen beet... Is dit nu ge-refurbished?
Ik ga er in ieder geval mee terug. 'k Weet trouwens niet wat ik van de rest van de partij moet denken. Horen die dingen van de fabriek gesealed geleverd te worden of zitten ze altijd alleen maar in het karton? Welk doosje zal ik nemen als ik 'm ruil...
Dat rammelen hoort waarschijnlijk ook niet, of het moet het klepje zijn. Als je dit er even afhaalt, en dan weer opnieuw schudt, en hij dan nog rammelt, dan zit er toch echt wat fout denk ik. Misschien is het je backup-batterijtje?
Reden waarom ik vroeg of je 'm bij Dunnet vandaan had: ik heb er vrijdag 1 besteld daar, € 100, alleen had er wat meebesteld. Alletwee de producten zijn op voorraad, maar in een ander magazijn (doh). Gevolg: vertraging
Tja, ze hebben dus alleen maar nep-seals, of anders geen seals... is dit misschien een refurbished partij ? Wazig...
Zou kunnen, maar wat moet de Primafoon daar mee? ik zou het zekere voor het onzekere nemen en naar een winkel gaan waar ze wel sealed zijn. Ben je zeker van je zaak. Is ook risky dat deze primafoon weg gaat.Op maandag 25 maart 2002 23:07 schreef MvdM het volgende:
Tja, ze hebben dus alleen maar nep-seals, of anders geen seals... is dit misschien een refurbished partij ? Wazig...
Ben vandaag wezen ruilen. Deze rammelt niet, bovenkant zit vaster dan die andere. Hier staat ook wel een getal in het batt.vakje... vreemd... hij doet 't in ieder geval nog (gauw afkloppen). Bedankt voor de replies, hij mag van mij op slot!
Pagina: 1