Oke het volgende ik heb mijn northwood 1,8 ge oc'ed naar 2,4(fsb 133) en het geheugen ratio op 1:1 cl2 , in sisoft sandra haal ik de hoogste score voor cpu's maar geheugen maar 1910mb/s Ram int buffered in 1870 ram float buffered.
Nu gebuert het volgende als ik de fsb verlaag naar 112mHz de ratio verzet naar 3:4 (2020mHz)
dan haal ik een wat lagere score voor cpu maar voor ram bandbreedte veel meer namelijk :
2180 Ram int Buffered
2179 Ram Float Buffered uiteraard cl2
Waar zal ik nu beter performance uit kunnen halen de 2400mHz setup of de 2020 setup aangezien hier de bandbreedte hoger ligt.
Domme vraag ? ik weet het niet maar ik dacht dat de p4 zoveel mogelijk bandbreedte nodig heeft
Alvast bedankt voor eventuele reacties
Nu gebuert het volgende als ik de fsb verlaag naar 112mHz de ratio verzet naar 3:4 (2020mHz)
dan haal ik een wat lagere score voor cpu maar voor ram bandbreedte veel meer namelijk :
2180 Ram int Buffered
2179 Ram Float Buffered uiteraard cl2
Waar zal ik nu beter performance uit kunnen halen de 2400mHz setup of de 2020 setup aangezien hier de bandbreedte hoger ligt.
Domme vraag ? ik weet het niet maar ik dacht dat de p4 zoveel mogelijk bandbreedte nodig heeft
Alvast bedankt voor eventuele reacties