Help! HalfLife werkt niet goed in Windows ME

Pagina: 1
Acties:

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik heb net Windows ME geinstalleerd, ook halflife incl. update 1.1.0.1 en cstrike 7.1. Nu werkt het alleen niet goed. Ik kan wel een singeleplayer spel in halflife starten, ook hazard course werkt, maar bij alle multiplayer onderdelen loopt ie vast. Wil ik bv. een internetgame of een lan game starten, loopt de pc compleet vast zogauw er 'connecting to' in de console verschijnt.
Bij elke vormen van connecten loopt de pc dus vast in halflife. Het ligt niet aan mijn videokaart want het ziet er prima uit in singleplayer. Ook ligt het niet aan mijn firewall want als ik deze uitzet same problem. Help me plz!

• Redlum
  • Laatst online: 01-09-2025
Bij mij werkt Half-Life perfect onder Windows Me, met dezelfde patches.

Verwijderd

bij mij werkt HL ook goed, alleen CS is altijd crappy geweest........onder 98SE en WinME allemaal vage eroors en shit, maar doorgaans kan ik er wel mee uit de voeten

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
het blijkt wel aan mijn videokaart te liggen... het werkt nu wel, maar super omslachtig. als ik op een server wil moet ik hem eerst op OpenGL zetten, vervolgens connecten, dan wachten tot de eerste 'could not complete connection attempt', dan op D3D zetten en dan weer connecten en dan werkt het... heel vaag... dit hoefde ik in win98 nooit te doen...

Verwijderd

cs moet je zowieso in opengl zetten!!!

zekers :)

Verwijderd

HL is buggy en zal het altijd blijven. De ene keer doet hij het perfect. En bij de volgende instal doet hij niets. Raar maar waar.

Maar hij werkt gewoon onder win98(SE), WinME en Win2K. Gooi het er af en install op nieuw.
Pagina: 1