Toon posts:

hardware combinaties

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

Ik wil een nieuw systeem kopen, nou schijnt dat de Radeon 8500 niet goed met een MSI mbord werkt en met IIyama monitoren. Wie heeft hier ervaring mee ?

• Otho
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 08:01

Otho

Zoeken scheelt ergernis

Ken je het gezegde:

"Zoek en gij zult vinden"

Misschien als je wat reviews en fora doorleest dat je zelf op een antwoord komt

Of kijk in de faq :)

Verwijderd

Topicstarter
He otto als je niks anders te melden hebt dan wijze praat, kan je beter niet reageren. Het is een serieuze vraag. Ik ben tevens benieuwt hoe de Club 3d radeon presteert.

• Otho
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 08:01

Otho

Zoeken scheelt ergernis

Op maandag 25 maart 2002 19:38 schreef geronimoxx het volgende:
He otto als je niks anders te melden hebt dan wijze praat, kan je beter niet reageren. Het is een serieuze vraag. Ik ben tevens benieuwt hoe de Club 3d radeon presteert.
Sorry,
ik probeer allleen je er netjes op te wijzen dat je ook zelf wat kan opzoek in plaats van een vraag te stellen die IMHO toch zeker ergens te vinden is op het wereld wijde web.

Verwijderd

Topicstarter
ok, maar is zo veel info dat het wat verwarrend word en dat ik op de site de informatie die ik zoek niet kan vinden

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Welke sites heb je geprobeerd ?

De search van GoT is heel handig.

Ik kan iig geen recente problemen van Iiyama && de Radeon vinden, eentje stamt nog uit december 2000 en is nogal vaag...
dus Iiyama en Radeon gaat goed (hier ook, waarom zou het niet goed moeten gaan ???? )

En MSI en Radeon, is mij niks bekend van echte problemen. Via de search ben ik wel hier terechtgekomen , maar lijkt op te lossen.
Het schijnt dat de Epox mobo's in combinatie met de Radeon 8500 vaker problemen oplevert.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:14

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 25 maart 2002 19:38 schreef geronimoxx het volgende:
He otto als je niks anders te melden hebt dan wijze praat, kan je beter niet reageren. Het is een serieuze vraag.
Het was ook een serieuze reactie: hij heeft gelijk.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.