Juist, ik had dus in eerste instantie hier de "search" functie gebruikt om te kijken naar oude topics of daar wat in stond. Ik werd niet echt veel wijzer, behalve een paar veiling sites zoals marktplaats. Nou wil ik eigenlijk liever via een winkel een console kopen, maar goed die dingen zijn nou eenmaal schaars. Ik dacht toen hier maar een topic te openen om reacties te krijgen als "nou ga maar naar GAMES EN KANARIES op de zeedijk 1337" ofzo, maar het topic ging al snel op slot. Het is laat en ik heb geen zin om hierop verder te gaan, maar ik ben nu in ieder geval vrij verward als het gaat om wat er wel en niet gevraagd mag worden etc. Maar goed maakt niet uit, moderaters moeten de boel schoon houden en het zijn soms net mensen.
Om toch nog een beetje "on-topic" te blijven:
Die coole parcticuliere gameshop om de hoek
Ja als jij mij het adres van die shop kan geven ben ik blij

Volgende keer zelf ff zoeken
Dat had ik dus gedaan, maar ik wil in eerste instantie niet van iemand kopen via ebay, ricardo etc omdat ik toch iets meer vertrouwen in een winkel heb. Ja naief he

Je mag hem van mij ook kopen:
- SNES met 2 controllers
- SuperScope incl. 6 gamepack
- Super Gameboy
..etc
Ik wil eigenlijk alleen de SNES, 2 controllers and SF2 dus dan zou je met de rest achterblijven, denk niet dat je dat wil en zoals ik zei ik wil eerst via een winkel proberen. Toch bedankt
Ik probeer het wel ergens anders, toch bedankt voor de hulp (ik geloof dat ik dat wel mag zeggen op deze forums). Nou maar zien of morgen dit topic nog open is
You look like I need a drink.