Exceed

Pagina: 1
Acties:

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09-2025
Volgens mij is dit redelijk geavanceerde shit, anders moet dit maar naar SA ofzow.

Ik probeer dus via Hummingbird Exceed 7.0 (via de uni gekregen) in te loggen van mijn XP bak op een Sun bak van de VU (waar sommigen van jullie misschien bekend mee zijn?), maar nu snap ik niet echt hoe ik die client setup moet doen. Ik kan wel gewoon sshen naar de VU enzo, maar op de VU zelf is t een stuk simpeler werken met Exceed: dan klik je snelkoppeling en krijg je t inlog scherm van Slowaris...

Dus: iemand ideeen?

Rustacean

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
die snelkoppeling verwijst naar een bestandje.... welke je kan meenemen naar huis om daar te gebruiken in exceed

A wise man's life is based around fuck you

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09-2025
Op maandag 25 maart 2002 19:21 schreef zwelgje het volgende:
die snelkoppeling verwijst naar een bestandje.... welke je kan meenemen naar huis om daar te gebruiken in exceed
Ah... ook leuk. Als ze me dat nou eerder hadden verteld, had ik dat nu kunnen meenemen. :( Zit jij op de VU, en zo ja, ben je daar toevallig nog zodat je mij dat ding kan sturen? >:)

Rustacean

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Op maandag 25 maart 2002 19:26 schreef Manuzhai het volgende:

[..]

Ah... ook leuk. Als ze me dat nou eerder hadden verteld, had ik dat nu kunnen meenemen. :( Zit jij op de VU, en zo ja, ben je daar toevallig nog zodat je mij dat ding kan sturen? >:)
kzit niet op de VU, heb er ook nooit opgezeten, (wil er ook niet opzitten overigens) heb echter wel met exceed gewerkt (tijdje geleden alweer...)

A wise man's life is based around fuck you

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-04 11:59

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik werk dageliks met exceed. Stel je wel goed je display variabele in. Bovendien moet de firewall van jou en je school wel verbindingen toestaan op poort 6000 ofzo