Toon posts:

Dat ziekelijke PHP forum...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is trager dan UBB bij mij, maar wel veeeeeeeel kewler B-)

Hoe gaat het eigenlijk met de serverload sinds PHP forum? Ga dat nog wel goed of komen er weer nieuwe servers / HDD's ?

Zo dat was weer mijn inbreng in de discussie over het nieuwe forum

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Er komt nog een dual P3-733 bij, maar ik weet niet wanneer.

En inderdaad, het is tráááág dat PHP. In het begin was het hier supersnel, maar nu is het echt plumpudding-snelheid bij -10. Maar goed, ik houd er nu ook rekening mee.

De load kan je zien op : http://www.tweakers.net/zooi.dsp?Action=Stats

Virussen? Scan ze hier!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

LOL. Zooi.dsp :)

Hier gaat het trouwens lekker snel..

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-02 08:42

4POX

Everybody is wired

Hier ook als een trein.. (@home!!).. Kweet niet waarom het bij jullie wel traag is.. Misschien wel andere tijden

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

bij mij gaat het ook als een trein...

hmm... sommigen hebben misschien de NS als provider :+ VERTRAGING! :D

Verwijderd

Tja, bij mij loopt het ook als ene idioot. HEt zal wel aan je aansluiting liggen als het bij jou niet lekker loopt.

(btw, ik heb een 10 Mbit glasaansluiting, misschien dat dat helpt...;))

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
Het ligt echt aan je verbinding als het traag is, gisteravond waren er ontzettend veel problemen bij versatel/speedport. Misschien is dat nog niet helemaal opgelost en gaat 't bij sommige providers nog baggertraag. Hier is het echt supersnel...

Tjek dus eerst eens je verbinding (traceroute, pingelen etc.) voordat je het op de servers/scripts afschuift.

• Femme
  • Laatst online: 21:26

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Bij XS4All gaat 't momenteel ook niet echt snel. Vannacht ging de verbinding richting Vuurwerk er regelmatig uit of was er extreem veel packet loss.

CTW wil niet echt opschieten met de nieuwe server hardware. Daarom probeer ik snel via Intel en SuperMicro 2 PIII's + mobo te regelen. Appie heeft doordeweeks al een behoorlijk hoge load.

Verwijderd

Topicstarter
mmm... ik heb een vaste 512k verbinding, oftewel, altijd 512k op internet, nooit meer of minder...

Testbestand.. ja hoor, nog steeds 512k

Verwijderd

512 Kbps
of
512 kbps

• Femme
  • Laatst online: 21:26

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> mmm... ik heb een vaste 512k verbinding, oftewel, altijd 512k op internet, nooit meer of minder... [/quote]Ow cool, een ISP die gegarandeerd 512KB/s (of 512Kb/s?) levert en niet afhankelijk is van de snelheid van de webhoster of tussenliggende verbindingen!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik vind hem heel snel.

Terwijl ik dat zeg en wil posten zie ik opeens de snelheid wegvallen ;)..

Maar normaal gesproken loopt alles als een trein ;)

• Tom
  • Niet online

Tom

Op het begin ging het hier erg snel, maar nu gaat het soms ook traag. Maar datzelfde heb ik ook gewoon op tweakers.net. T'is trouwens niet heel erg, maar soms moet je ff iets langer wachten voor je een thread te zien krijgt (of op reload douwe).

Verwijderd

Topicstarter
512kb/s natuurlijk!

Het is natuurlijk afhankelijk van de ANDERE kant van de verbinding... Maar dan zal het in dit geval aan Tweakers.net liggen.. ik trace wel even...

Het gaat erom dat je bij chello soms gewoon trage momenten hebt en soms hele snellen (1mbit ofzo) maar ik heb gewoon altijd 512kbit

Verwijderd

Topicstarter
Conclusie: ligt NIET aan servers, ligt NIET aan Mijn provider, ligt aan Vuurwerk..

Arjen zegt het in een topic vna Deathnight... ok

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Hij gaat hier (56k6 Het Net) als een trein. UBB was ook nooit traag ofzo. Het forum wordt steeds beter zeker na de bugfix :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Ik kan melden dat het hier bagger is. @home Tilburg. En het is echt vanaf PHP. Duss .. ik hoop dat er verbetering in zit. Want ik meot echt heel lang wachten voordat er iets gebeurd, en vaak nog steeds 'kon geen verbinding bla bla' .. ook in het holst van de nacht.

• Tom
  • Niet online

Tom

Dat ie af en toe offline was heb ik ook gehad, maar las dat het kwam omdat Versatel zat te bokke met verbinding...

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Het gaat aardig rap hier... (Cistron)
Pagina: 1