Via microfoon stem in luidspreker

Pagina: 1
Acties:

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 09:21
Is het mogelijk om met een microfoon vanaf de computer geluid te sturen via een frequentie zodat die op een stereo installatie zijn boxen aankomt en dat ze daar mijn stem dus horen? :?

Verwijderd

ehm :?
Via radio golfen ofzo :?
Lijkt me sterk :P
Als je via een kabeltje bedoelt... dat kan.
Gewoon zo'n stekkertje die van 1 naar 2 tulp stekkers gaat (met snoer er tussen :+) en dan kan je hem in de 2e uitgang van de soundcard pluggen.
En als die al bezet is of je hebt een oude met 1 uitgang dan moet je bij je electro zaak effe een splittertje halen. :)

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Zoiets als onderstaande set: :?
Afbeeldingslocatie: http://www.marmitek.nl/nl_site/pictures/9175.gif

Marmitek GigaVideo 50

Kun je zowel video als audio draadloos mee overbrengen(ook geschikt om DVD-tjes op te computer af te spelen en op TV te bekijken). Denk dat dit alleen een beetje teveel van het goede is (setje kost €139). Maar zoiets, zij het alleen met audio (en wat goedkoper :)), zoek je dus?

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 09:12
Uiteraard is dit mogelijk, mits ik je goed begrijp: je wil in een microfoon schreeuwen en dan hoorbaar zijn bij iedereen in de buurt die skyradio/538/yorin etc. aan het luisteren is, je heb daarvoor nodig:
- een zendbak met mogelijkheden om op standaard FM/AM frequenties te komen (geen 27MC dus :P)
- een goeie antenne (afhankelijk van hoe ver je wil zenden)
- een zend vergunning, heeeeeeeel moeilijk te krijgen of anders iig ontzettend duur, illegaal zenden kan natuurlijk ook

Wil je gewoon je stem laten horen aan kennisen/huisgenoten dan is natuurlijk een walkie-talkie of babyfoon een betere oplossing cq goedkoper :)

Rookworst zonder R is ook worst.

Verwijderd

Ik luister altijd pcmuziek, divx en mp3 via mijn stereo, dat is toch doodnormaal?

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 09:21
dat uitzenden lijkt me wel wat, de radius van waar ik wil zenden is maximum 300 meter, eerder zo'n 100 meter ver, hoe pak ik dit aan, is er zo'n zelfbouw pakket ervoor?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

HA->AV
Pagina: 1