Toon posts:

[CM] Wees eens origineel

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit onderwerp klinkt misschien zeikerig, maar is niet niet geheel zo bedoeld.

De meeste casemods die ik op dit forum zie verschijnen zijn allemaal eigenlijk eenheidsworst geworden. Even kort samengevat:
- Extra ventilatortje in je kast maken door een gat aan de zijkant of aan de bovenkant te maken
- Venstertje in de zijkant van je kast (nut?)
- Verlichting in je kast (meestal blauw)
- Zo een baybus waarmee een schakelkastje voor je ventilatoren wordt bedoeld
- LEDjes vervangen door blauwe (en natuurlijk extra ledjes)

Het enige waar nog een beetje creativiteit in gaat zitten is het spuiten, wat vaak ook wel te wensen over laat.

Casemodding is naar mening iets om van je saaie kast iets *origineels* te maken. Maar wat is er nou origineel aan een verbouwde kast die er uitziet als die van elke tweaker.

Bij deze dus een wedstrijd voor kasten die echt origineel zijn.

Verwijderd

heb jij dan je pc gemod

zo ja is ie ook orgineel en laat dan maar wat pics zien

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 12:46

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Dit is toch net ook al langsgeweest? En trouwens, laat die mensen lekker knutselen joh, is beter dan oude vrouwtjes beroven!

Verwijderd

em, ff iets wat MIJN mening is over casemodden:

casemodden is wel leuk, maar iedereen heeft al een window, lcd, baybus/fanbus, gespoten case en meer.
ik denk dat casemodden wel een beetje DOOD is nou.
1 jaar terug was het hier op GoT wel beter, ccfl in je case was echt TOP, nou heeft iedereen het al.
we zouden iets nieuwe moeten bedenken want ik heb alles al gezien.
de enige echte dighhard casemodding wordt gedaan door ReseTTim en oeloe, dat vind ik wel mooi, voor hun heb ik respect, voor simpele casemod's niet.

ik casemod alleen omdat mijn pc koel moet zijn, en blauwe led's had ik toch nog liggen. mijn chieftec case is alleen gekozen omdat het handig is bij veranderingen van hardware, alleen daarom casemod ik.
dat ik nou een hddvumeter heb besteld bij CJ is voor de lol en niet voor het casemodden.

het echte casemodden is gewoon dood, er is nix nieuws te vinden in de casemod wereld.
als ze nou iets helemaal nieuws zouden vinden dan zou het wle cool zijn.

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Dit is al de tweede die gaat zeiken over slechte MODS, dan kijk je toch niet?!

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• tofus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05-2014

tofus

it's all in the game

Volgens mij kan deze draad op slot. Dit wordt hier:

[topic=449405/1/25]

al besproken ;p

"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

Casemodding begon ooit eens met een raampje. En tja je kan als beginner casemod niet beginnen bij een zelfgemaakte alu kast. Dus het is vrij logisch dat je vaak dezelfde zien. Als je het saai vindt dan moet je hier niet komen.

Click hier niet

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

Op maandag 25 maart 2002 18:36 schreef KingOfDos het volgende:
em, ff iets wat MIJN mening is over casemodden:

casemodden is wel leuk, maar iedereen heeft al een window, lcd, baybus/fanbus, gespoten case en meer.
ik denk dat casemodden wel een beetje DOOD is nou.
1 jaar terug was het hier op GoT wel beter, ccfl in je case was echt TOP, nou heeft iedereen het al.
we zouden iets nieuwe moeten bedenken want ik heb alles al gezien.
de enige echte dighhard casemodding wordt gedaan door ReseTTim en oeloe, dat vind ik wel mooi, voor hun heb ik respect, voor simpele casemod's niet.

ik casemod alleen omdat mijn pc koel moet zijn, en blauwe led's had ik toch nog liggen. mijn chieftec case is alleen gekozen omdat het handig is bij veranderingen van hardware, alleen daarom casemod ik.
dat ik nou een hddvumeter heb besteld bij CJ is voor de lol en niet voor het casemodden.

het echte casemodden is gewoon dood, er is nix nieuws te vinden in de casemod wereld.
als ze nou iets helemaal nieuws zouden vinden dan zou het wle cool zijn.
ik vind dat lego modden anders wel tof >:)

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:17
Op maandag 25 maart 2002 18:36 schreef Illegal_Alien het volgende:
Dit is al de tweede die gaat zeiken over slechte MODS, dan kijk je toch niet?!
Hij probeert waarschijnlijk alleen maar mensen uit te dagen eens met iets orgineels te komen. Alleen maakt men mods waar men zin in heeft en echt niet om orgineel te zijn :)

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 14:08

Atmoz

Techno!!

Ik denk persoonlijk dat er niet veel orgineels meer te verzinnen is. Het houd hierbij ongeveer op. Als deze week mijn site over de nieuwe casemod online komt, staan daar nog enkele ORGINELE dingen bij, maar dan houd het zo ongeveer echt op denk ik persoonlijk. (tenminste die dingen die ik gemaakt heb ik nog nooit ergens eerder gezien). Het kan natuurlijk zijn dat er nog mensen zijn die dat ook hebben, maar die het niet op intetnet zetten ofzo. Zelf vind ik het heel erg kewl om naar andermans mods te kijken, dus ik zou zeggen: post ze allemaal, want mischien kun je zo nog combinatie ideeen opdoen ;)

Om een heel lang verhaal kort te maken: casemodden is superdeluxe ruig!!!!

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:17
het tunen van een auto ??? wat is het nut daarvan, je mag toch maar 120 km/h ( en diegene die in de buurt van duitsland wonen zoals ik >:) ) nou een case modden heeft hetzelfde nut.. het mooier maken van je case en het op jouw wensen aanpassen net zoals bij het tunen van een auto...

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36
Revolutie hier? :D
[topic=449405/1/25]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.