kudzu en debian?

Pagina: 1
Acties:

• Heidistein
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 16:04
(jarig!)
is er een soort hardwaredetectie pakket in debian, dat automatish met de CD's (2.2 R3) mgeleverd word?
Zo van dattie bij het opstarten /zelf/ zijn netwerkkkaart vind, en dat ik niet de halve middag hoef te lopen prutsen in aller ijverigheid etc (mja netwerkttoets op school)

Maybee we are alone... After all.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

zit er naar mijn weten niet in nee... draai zelf debian op een servertje. prachtig stukje operating system ben er erg blij mee

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:17

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Dat zit bij mijn weten niet bij 2.2, maar 3.0 (Woody) heeft minimaal twee van die programma's. Van de een ben ik de naam kwijt, de ander is kudzu. Misschien dat je die zou kunnen installeren, dan je hardware detecteren en vervolgens als je het voor de rest niet wilt hebben kudzu er weer af gooien?

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Heidistein
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 16:04
(jarig!)
okay, nouja, er is geen tijd meer echt om dat te doen, het was alleen bedoelt als router van 192.168.* naar 10.*.
vandaar, maar het draid inmiddels, (met veel moeite) dus, maar dan weet ik het even. Das weel minder dat dat er niet in zat, die PCI kaart was nog wel te doen, maarja, toen die ISA, dat was echt erg :)

Maybee we are alone... After all.

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 16:08

deadinspace

The what goes where now?

Op maandag 25 maart 2002 18:40 schreef odysseus het volgende:
Van de een ben ik de naam kwijt, de ander is kudzu.
discover