Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[cm] het plaatsen van voeding in plexi koffer

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nou ben ik bezig met het maken van een plexiglas case en aluminium profielen op de randen e.d. Maar nou kom ik bij de voeding. IS het verstandig om de voeding in zijn geheel dus zonder er iets aan te doen, in de koffer te plaatsen of hem uit zijn behuizing te slopen en er een plexi behuizing, voor maken???????

En wie oh wie kent er een bedrijf dat in de buurt van R'dam, in bezit is van een cnc frees? Wil namelijk het tweakers logo erin hebbe en dan laten oplichten met ledjes (Gezien op de hcc)

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

DE Gemma, Karwei, Formido :?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

De gamma (8>

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-11 19:23
Op maandag 25 maart 2002 18:11 schreef Illegal_Alien het volgende:
DE Gemma, Karwei, Formido :?
Een CNC frees?? denk het niet... daar hebben ze de "gewone" handfrezen en dremels. Voor een Computer Numeric Controlled freesje zou ik is gaan zoeken naar metaalbewerkings bedrijven in de buurt. Of nog beter; technische scholen waar je het voor een prikkie kan laten doen. succes

2030Wp + 2520Wp PVoutput

Verwijderd

Ik zou ook voor de technische school gaan, zit er bij mij ook een in de buurt en die doen dat soort grappen ook......Hmmm, zet je toch aan het denken

• TheDataDude
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Een voeding slopen is geen goed idee. Er staat niet voor niet zoiets op als 'Warning: High Voltage', omdat er draadjes voor de 220V vaak niet beschermd lopen.

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:45

EntonoX

Team leider

Op maandag 25 maart 2002 18:24 schreef EE-tweaker het volgende:
Een voeding slopen is geen goed idee. Er staat niet voor niet zoiets op als 'Warning: High Voltage', omdat er draadjes voor de 220V vaak niet beschermd lopen.
ach we zijn toch tweakers of niet soms??? >:) en draadjes zijn heus wel beschermd hoor....

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Verwijderd

Ik de voeding in een aparte plexiglazen behuizing doen, plexiglas geldt als een uitstekende bescherming. En het maken is ook niet link: er staat geen stroom op.

• 3xhaas
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09-2024
Das niet helemaal waar dat het ongevaarlijk is d8 ik. Want op de condensatoren blijft d8 ik nog een vrij hoog voltage staan. Maar als ik jou was zou ik hem ook in plexi doen, niet los in je case iig, want dat lijkt me ronduit link en gevaarlijk voor je overige hardware. Ik zou wel die voeding eerst tijdje niet gebruiken (paar dagen ofzo, zal denk ik wel genoeg zijn), want dan kunnen die condensatoren ontladen.

Verwijderd

is er geen risico van statische elektriciteit dan?
mijn plexieding is zo statisch als de pest namelijk (en das echt heel statisch :P)
Pagina: 1