Toon posts:

Detonator 28.32 + Coolbits

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

heb gisteren de nieuwe officiele Detonators 28.32 geinstalleerd en ook meteen maar ff daarna Coolbits.

Coolbits werkte altijd maar ik kan nu "vsync" niet op altijd uit zetten opeens.
Steeds springt ie vervolgens als ik op toepassen druk terug naar een leeg vak.

Iemand al een oplossing hiervoor misschien?

Ik weet zeker dat ik de goede Coolbits heb want hiervoor werkte die wel.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:33

justifire

Shut up and squat !!

Is volgens mij al zo sinds de 27.20 driver, hij slaat het trouwens wel op hoor, alleen word het daarna weer een wit vlakje, wil je er echt zeker van zijn down dan bijvoorbeeld NVMAX, prima progie met niet al te veel tweaks en stukken beter dan coolbits (mijn mening,dus niet meteen eropinhakken:))

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

nvmax kan Vsync in opengl alleen maar op default on en dan doet mijn 3dbril het mooi ook niet, kortom ik heb ook last van hetzelfde probleem en hoewel ik fan ben van nvmax, is het jammer dat hij mohaa niet kan verplichten Vsync te gebruiken, ben nu op zoek naar een progje dat dat wel kan.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:01

Phydomir

Dennis

Hoe zijn die nieuwe drivers trouwens. Beter als m'n huidige 27.30?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 20:36
nope, ze zijn niet stabiel
bij mij crashte de boel meteen
22.80 doet het bij mij nog steeds het best
en die kwam toch ook het best uit de test
dus daar hou ik het bij
23.12 wil trouwens ook wel, die zit bij windows update

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07 14:33
Ben in eens in eigenschappen beeldscherm bij geavanceerd alle instelmogelijkheden kweit dat van direct 3d en open gl en de refres rait en alle andere dingen wie heeft dat ook en wat kan ik er aan doen ?

Asus RTX 5090 OC - AMD 9-9950 X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Pagina: 1