Toon posts:

OpenBSD onder licq 1.0.4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand hier toevallig ervaring met het compileren van licq 1.0.4 onder openbsd ?
alles compiled bij mij perfect, zelfs de gui-plugins (geen errors enzo)
er worden alleen geen .so bestanden gemaakt met als gevolg dattie geen gui kan vinden
iemand hier weten hoe je dit fixt?

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Doe geen moeite. licq 1.0.4 werkt toch niet met het nieuwe protocol. Haal ff van www.licq.org een cvs snapshot van 1.1.0 die werken wel.
Owja, GUI is dus de qt plugin, zie de map plugins/qt ofzo van je licq source.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 maart 2002 18:05 schreef banaan-X het volgende:
Doe geen moeite. licq 1.0.4 werkt toch niet met het nieuwe protocol. Haal ff van www.licq.org een cvs snapshot van 1.1.0 die werken wel.
Owja, GUI is dus de qt plugin, zie de map plugins/qt ofzo van je licq source.
ik weet dat 1.0.4 nog het oude protocol gebruikt, maar dat is ff het probleem niet
het probleem is dat ik geen GUI kan maken, als ik het compile, lijkt alles goed te gaan, maar er wordt geen .so bestand aan gemaakt, alleen een .la ofzo

• Heidistein
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 16:04

Heidistein

Blah

(jarig!)
da las ik laast es op de maillist van ze... erm, search the archives, of vraag ff op die lijst, het kan wel nml :)

Maybee we are alone... After all.

Verwijderd

Leuke topictitel: OpenBSD onder licq?! :? :P

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 maart 2002 19:12 schreef Ceyene het volgende:
Leuke topictitel: OpenBSD onder licq?! :? :P
andersom dus, lol
zou btw wel stoer zijn, openbsd onder licq :>

Verwijderd

LOL :P - Zie je ut al voor je?!

• Theguide
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2025
Effe slightly off topic maar misschien toch interessant:
Als je via de CVS ook de GUI compileert, en je wilt de KDE taakbalk docking functionaliteit mee compileren (--with-kde), dan crasht licq (misschien dat het inmiddels is opgelost in de code, maar ik bleef in ieder geval over een heel lang tijdsbestek dit probleem houden).
Wat ik toen gedaan heb, is de source van 1.0.4 gedownd en daarvan de GUI gecompileerd met kde support. Daarna de core van licq gecompileerd uit het CVS (zonder GUI natuurlijk). Die twee werken wel prima met elkaar.

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

Pagina: 1