Ik lees net dat in april een groot aantal merken hun prijzen met 20 % omhoog gooit. Nou heb ik net een nieuwe(zelfsamengestelde) PC besteld (de meeste onderdelen zijn van asus en de processor is van AMD). Die PC haal ik half april op, zal die prijs daarvan ook omhoog gegaan zijn dan? of geldt dat alleen voor van die kant-en-klare computers van DELL enzo...?
De prijzen van de losse onderdelen zijn gestegen, dit betekend voor grote bedrijven zoals Dell enz. dat het voor hun duurder is geworden om een systeem samen te stellen
De prijzen van de losse onderdelen in jouw pc zijn al gestegen, dus je zal er als het goed is niet veel van merken
De prijzen van de losse onderdelen in jouw pc zijn al gestegen, dus je zal er als het goed is niet veel van merken
Verwijderd
je hebt toch wel een prijs afgesproken??
je zegt toch niet van: half april haal ik hem op en dit en dit moet erin
straks kost het meer dan je uit wilde geven
je zegt toch niet van: half april haal ik hem op en dit en dit moet erin
straks kost het meer dan je uit wilde geven
Ik heb gewoon allemaal losse onderdelen besteld, en het duurde 3 weken voordat alles er was. En alles is besteld voor die prijs die toen gold, maar ik vroeg me af of ze die niet gaan veranderen dan...
Verwijderd
Zoiets had ik ook met de jaarwisseling met dat €-gezeik. Ik heb toen gewoon de oude prijzen betaald.
Volgens mij mag een winkel dat niet eens zo maar veranderen, stel je nou voor dat als ze veel orders hebben, dat ze dan zomaar opeens alle prijzen omhoog zouden gaan doen. Dat zou toch niet mogen volgens mij! De prijs die TOEN bij het product stond moet volgens mij worden behouden, als je het op DAT moment gekocht/besteld hebt.
Volgens mij mag een winkel dat niet eens zo maar veranderen, stel je nou voor dat als ze veel orders hebben, dat ze dan zomaar opeens alle prijzen omhoog zouden gaan doen. Dat zou toch niet mogen volgens mij! De prijs die TOEN bij het product stond moet volgens mij worden behouden, als je het op DAT moment gekocht/besteld hebt.
Tenzij er plotselinge extreme prijsverhogingen plaatsvinden zal je gewoon je spul tegen de bestelde prijs krijgen. Afspraak is afspraak....
Indien de winkel wel met een andere prijs aan komt zetten kun je uiteraard meteen je bestelling annuleren. Maar verwacht niet dat ze dat spul met verlies aan je door zullen verpatsen, beetje onzinnig. (jaja, kom nu maar weer met de wetboeken aanzetten...
)
Indien de winkel wel met een andere prijs aan komt zetten kun je uiteraard meteen je bestelling annuleren. Maar verwacht niet dat ze dat spul met verlies aan je door zullen verpatsen, beetje onzinnig. (jaja, kom nu maar weer met de wetboeken aanzetten...
ik heb officieel niks afgesproken, ik heb alleen besteld, en ik kon hem over 3 weken halen zeiden ze toen. ik denk (hoopOp maandag 25 maart 2002 22:02 schreef dominator het volgende:
Tenzij er plotselinge extreme prijsverhogingen plaatsvinden zal je gewoon je spul tegen de bestelde prijs krijgen. Afspraak is afspraak....
Indien de winkel wel met een andere prijs aan komt zetten kun je uiteraard meteen je bestelling annuleren. Maar verwacht niet dat ze dat spul met verlies aan je door zullen verpatsen, beetje onzinnig. (jaja, kom nu maar weer met de wetboeken aanzetten...)
Als je het mij vraagt zul je geen last krijgen van hogere prijzen of er moet iets ongewoons gebeuren.
De grote OEM fabrico's verhogen hun prijzen omdat zij inkopen per grote aantallen.Kontrakt loopt af en dan moeten er nieuwe gesloten worden.Prijzen voor "kleine"partijen zijn al gestegen in de loop van de tijd( zie pricewatch).
Gevolg is dat de OEM fabrico's de harde waren niet meer voor de prijs zoals die voorheen gold kunnen krijgen.
Gevolg OEM Fabrico's====>Prijzen gaan omhoog!
Maar de prijzen die jij gaat( moet) betalen zullen dat niet denk ik
De grote OEM fabrico's verhogen hun prijzen omdat zij inkopen per grote aantallen.Kontrakt loopt af en dan moeten er nieuwe gesloten worden.Prijzen voor "kleine"partijen zijn al gestegen in de loop van de tijd( zie pricewatch).
Gevolg is dat de OEM fabrico's de harde waren niet meer voor de prijs zoals die voorheen gold kunnen krijgen.
Gevolg OEM Fabrico's====>Prijzen gaan omhoog!
Maar de prijzen die jij gaat( moet) betalen zullen dat niet denk ik
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
Als je een bestelling tegen een bepaalde prijs geplaatst hebt is dat een rechtsgeldig afspraak en kan de prijs niet zomaar worden aangepast. Als je alleen gezegd hebt "bestel die zooi maar" zonder een prijs vast te leggen, betaal je de "dagprijs".
Overigens kan het ook anders: Ik heb vroeg twee weken geleden een offerte aan (ivm PC-prive). Toen ik een week latrer bestelde, ging er van de proijs van een aantal artikelen nog weer wat af omdat de prijzen gedaald waren! Waar de prijs verhoogd was werd er niets gewijzigd.
Overigens kan het ook anders: Ik heb vroeg twee weken geleden een offerte aan (ivm PC-prive). Toen ik een week latrer bestelde, ging er van de proijs van een aantal artikelen nog weer wat af omdat de prijzen gedaald waren! Waar de prijs verhoogd was werd er niets gewijzigd.
het wordt natuurlijk een ander verhaal als de prijzen ineens stukken zijn gedaald ipv gestegen
dan mag je hopen dat ze je minder laten betalen
Pagina: 1