Toon posts:

Geen grappige Sinterklaas

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou das ook mooi

Word ik effetjes verwezen naar een dooie FAQ lijst over videokaarten door die Sinterklaas. Nu ik ben niet zo een hele tweaker als die Sinterklaas derhalve dat ik ook hier een postje zet.
En op die FAQ lijst waarheen die me doorwijst vind ik ook niks.

Het gaat om mijn moederbord P2L97. Nu is dat niet zo een HEEL erg veel voorkomend moederbord als de rest van Nederland heeft......... vriendelijke Sinterklaas!!! en niet echt up to date dussss...!
zou wel leuk zijn als ik daar wat info over kon krijgen welke videokaart het daar nog op doet!!!

Anders geef me even een adresje van een ander forum waar ze het addje wel laten staan.

Aan die faq lijst van jou heb ik niet veel!

DOEG

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Bijbehorende topic: [topic=449433] . Lijkt me wel zo handig. ;)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Ik vind ook dat er te vaak ten onrechte naar de faq wordt verwezen. :(

• Cryonist
  • Laatst online: 05-05 11:04

Cryonist

- Something clever -

Volgens mij is het toch simpel? Als het een AGP slot heeft kan je iedere videokaart erin douwen. Als het geen AGP slot heeft kunnen er alleen PCI kaarten ingedaan worden. Dat is het enige wat het moederbord ermee te maken heeft.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

• The_Woesh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Niet dat ik er veel vestand van heb, maar een dure uptodate video kaart is overkill voor een oudere comp. Je merk dan dus niks van de extra snelheid bij games. Wil je echter gewoon scherp beeld op een wat grotere monitor op een hogere resolutie dan adviseer ik je een matrox. Game je aardig, dan een G/Force 2Ti ...
Let op dit zijn alleen maar adviesen en dit soort topics horen hier eigenlijk niet.

PS: ik zeg maar wat maar ik ken dat moederbord helemaal niet, maar zolang er een AGP slot inzit werken volgens mij alle AGP videokarten.

Verwijderd

Ik heb een P2L97 gehad en daar hebben een voodoo2, voodoo3 en TNT2 ultra in gezeten. Dit zijn niet al te recente kaarten. Nu weet ik wel dat een GF2 MX niet stabiel zal werken op een p2L97 omdat er te weinig voltage aan het AGP slot wordt gegeven, dit kan met een weerstandje op het mobo solderen worden opgelost. Nu weet ik niet wat voor een weerstandje en waar die moet, maar het het wel hier op GoT ergens gelezen. Dus zoek er maar eens naar.

• Cryonist
  • Laatst online: 05-05 11:04

Cryonist

- Something clever -

Op maandag 25 maart 2002 18:06 schreef The_Woesh het volgende:
....
PS: ik zeg maar wat maar ik ken dat moederbord helemaal niet, maar zolang er een AGP slot inzit werken volgens mij alle AGP videokarten.
Je kan zelfs bij een pentium 1 133Mhz een geforce 3 Ti 500 inzetten als die een AGP slot heeft. Het is natuurlijk niet slim maar je moet gewoon ff kijken welke prijs/performance voor jou het beste is en bij je processor past.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Verwijderd

Er zijn zat topics over wat voor videokaart je bij een celeron moet proppen. De kaarten die NoStra noemt zijn daar perfecte voorbeelden van.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.