Toon posts:

Fan in monitor?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mn monitor (llyama xxx) open gehad, en gezien dat er een plek is gereserveerd om een fan te plaatsen (rechtsboven).
Op het moederbord (van de monitor) is ook een fan aansluiting.
Is het nou zinvol om hier een fan op aan te sluiten.

Waarom zijn die mogelijkheden aangebracht, maar is er toch geen fan ingebouwd?

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jerplas/moni.jpg

Verwijderd

zie dat je hem zelf ook al aangepast hebt :P

zo'n fan kan wel nuttig voor in de zomer! maar ik denk dat er geen inzit, omdat het in principe niet nodig is

en waarom ga je een monitor die geen geluid maakt van een fan voorzien zodat hij wel geluid produceert :?
meeste mensen ergeren zich al aan de fan op de cpu... laat staan ook nog 1tje in je monitor

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Hmmm, ziet er vaag uit.
Maar dit is toch niet mogelijk?
Of wordt die monitor heel warm?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 maart 2002 17:33 schreef Eddo het volgende:
zie dat je hem zelf ook al aangepast hebt :P

zo'n fan kan wel nuttig voor in de zomer! maar ik denk dat er geen inzit, omdat het in principe niet nodig is

en waarom ga je een monitor die geen geluid maakt van een fan voorzien zodat hij wel geluid produceert :?
meeste mensen ergeren zich al aan de fan op de cpu... laat staan ook nog 1tje in je monitor
Hmmm, misschien een stille fan?

Het idee achter een fan plaatsen is natuurlijk het verlengen van de levensduur van de monitor. :)

En de fabrikant heeft deze mogelijkheid niet voor niets aangebracht lijkt me...

Misschien is een fan wel beter voor de monitor, maar heeft men om marketingtechnische redenen weggelaten :?

Als iemand een fan in zijn monitor heeft, wil je dan even je ervaring met ons delen??

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 20:02
Misschien is een fan wel beter voor de monitor, maar heeft men om marketingtechnische redenen weggelaten?
Als dat zo zou zijn, zou er nog wel een noodzaak moeten zijn voor een fan. Mijn monitor word, schat ik, misschien 5 graden aan de buitenkant warmer (dus binnen 10, 15?) en mijn (veel nieuwere) tv helemaal niet.

Als er wel een noodzaak zou zijn, kunnen ze misschien iets hebben aan die nieuwe wapper-fans!

Verwijderd

Wellicht dat ie in warme landen met fan verkocht wordt. Mijn monitor heeft standaard een fan aan boord. (hij zuipt ook 195W)

Zoek en je had dit gevonden: [topic=424936/1/100]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op maandag 25 maart 2002 18:16 schreef paknaald het volgende:
Mijn monitor word, schat ik, misschien 5 graden aan de buitenkant warmer (dus binnen 10, 15?) en mijn (veel nieuwere) tv helemaal niet.
Voel je aan de zijkant? >> Isolatie :) De opstijgende lucht uit mijn LG915 (aan de bovenkant dus) is na een paar uuur aanstaan denk ik tegen de 30 graden ofzo.. (monitor trekt 120w, geen std fan)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 maart 2002 18:21 schreef gve het volgende:
Wellicht dat ie in warme landen met fan verkocht wordt. Mijn monitor heeft standaard een fan aan boord. (hij zuipt ook 195W)

Zoek en je had dit gevonden: [topic=424936/1/100]
Maarreuh, heb je nou last van die fan? Of is ie heel stil?
Pagina: 1