5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
Voeg dit toe aan je user.ini<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>code:</font><HR>[Botpack.Ladder]
HasBeatenGame=True [/quote]
HasBeatenGame=True [/quote]
Gewoon een grote salami pakken, 3 keer tegen je monitor slaan.
Dan open je de User.ini en edit je de bLadderCompleted optie, of zoiets dergelijks was dat...
Dan open je de User.ini en edit je de bLadderCompleted optie, of zoiets dergelijks was dat...
waarom zou je dat willen,
Xan krijgen zonder tegen hem te vechten, wat is het doel daarvan als ik vragen mag
Xan krijgen zonder tegen hem te vechten, wat is het doel daarvan als ik vragen mag
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Thank you guys..
I love you all
I love you all
5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
juist, nu snap ik het,
wist ik trouwens niet dat je ook zijn model kon gebruiken, ik heb dat mannekse overigens wel verslagen (wat niet zo heel moeilijk was0
wist ik trouwens niet dat je ook zijn model kon gebruiken, ik heb dat mannekse overigens wel verslagen (wat niet zo heel moeilijk was0
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
LOL mmm en dan zeker stoer roepen ik ben de alfa en de omega, man niks editen speel hem gewoon uit dan krijg je hem ook, als je beetje kan spelen pak je bots ook gewoon godlike
Waarom wil iedereen eigenlijk die XAN hebben? Ik vind hem helemaal niet stoer. Ik heb hem alleen maar uitgespeeld voor de uitdaging, niet omdat ik zo graag die Boss Skin wilde hebben. Hij is lelijk, lomp en heeft een irritante stem.
Er zijn genoeg mooiere skins voor dat model te krijgen maar die kun je toch niet gebruiken
Er zijn genoeg mooiere skins voor dat model te krijgen maar die kun je toch niet gebruiken
Pagina: 1