kan hier ook in worden gevraagd
[topic=343357/1/25]
Dude, sorry dat ik het zeg hoor, maar imho probeer jij echt helemaal _niks_ zelf. Dit is echt al het 4e of 5e topic over GS wat jij opent met een of meer vragen. Kun je niet beter gewoon meer proberen en niet na 5 minuten denken "Laat ik het maar op GoT vragen"? Dan heb je er veel meer plezier van.
There is no magic.
lol ik probeer het echt wel langer als 5 min hoor. ik zie het gewoon niet. dit is 1 van me eerste rpg's
Verwijderd
dan kan je nog wel ff searchenOp maandag 25 maart 2002 17:15 schreef DeadlyPoison het volgende:
lol ik probeer het echt wel langer als 5 min hoor. ik zie het gewoon niet. dit is 1 van me eerste rpg's
Als het goed is zie je een schaduw lopen.. die schaduw is van een onzichtbare brug...
Overal search gaan roepen is totaal nutteloos, kom dan met een linkje waar het in staat. En White Dust heeft dat in dit topic al gezegt, dus niet herhalen.Op maandag 25 maart 2002 17:24 schreef OrkBozz het volgende:
[..]
dan kan je nog wel ff searchen
En DeadlyPoison, nu ik alle replies zo hoor, weet ik weer waar dit is. Hier ben ik idd ook een tijdje mee bezig geweest.
There is no magic.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()