• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Topicstarter
Ik wil eigenlijk een Ipaq 3870 gaan kopen, maar nu vroeg ik me het volgende af: komen er binnen afzienbare tijd nieuwe, betere, modellen uit, en is het dus beter om nog ff te wachten voor dat ik 900 euro ga besteden?

Op de compaq site werd ik niks wijzer, om maar niet te spreken over die waardeloze site van de CEBIt (althans, ik kan daar dus niks vinden :D )

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 16:52 schreef Killkees het volgende:
Ik wil eigenlijk een Ipaq 3870 gaan kopen, maar nu vroeg ik me het volgende af: komen er binnen afzienbare tijd nieuwe, betere, modellen uit, en is het dus beter om nog ff te wachten voor dat ik 900 euro ga besteden?

Op de compaq site werd ik niks wijzer, om maar niet te spreken over die waardeloze site van de CEBIt (althans, ik kan daar dus niks vinden :D )
Die is pas net uit.. :9
Ik denk dat het dus veilig is om er één te kopen... ;)

Verwijderd

Tuurlijk kan je wachten.... wachten tot je een ons weegt. Als jij nu een PDA koopt is er over een half jaar weer een nieuwe (Bijvoorbeeld de PocketLOOX, binnenkort review op m'n website, 400Mhz)... Die komt binnen een half jaartje op de markt is de voorspelling maar daar kan je volgens mij rustig een jaar van maken.

• Killkees

Killkees

Topicstarter
Op maandag 25 maart 2002 19:18 schreef cyberjoy het volgende:
Tuurlijk kan je wachten.... wachten tot je een ons weegt. Als jij nu een PDA koopt is er over een half jaar weer een nieuwe (Bijvoorbeeld de PocketLOOX, binnenkort review op m'n website, 400Mhz)... Die komt binnen een half jaartje op de markt is de voorspelling maar daar kan je volgens mij rustig een jaar van maken.
Daarom zei ik ook binnen afzienbare tijd... ;) (6 maanden vind ik geen afzienbare tijd (tenminste, niet op het gebied van IT)

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik weet niet hoe het met de leveringsproblemen van de iPaq zit, maar als daar nog steeds sprake van is, kan het nog wel een paar maanden duren voordat je m krijgt :(

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Killkees

Killkees

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 09:37 schreef ErectionJackson het volgende:
Ik weet niet hoe het met de leveringsproblemen van de iPaq zit, maar als daar nog steeds sprake van is, kan het nog wel een paar maanden duren voordat je m krijgt :(
Is dat echt zo erg?? Ik hoop het niet, vind het namelijk moeilijk om te wachten op een nieuw speeltje als ik de knoop heb doorgehakt om het te kopen... :) . Heb net een emailtje gestuurd naar pdastunter.nl over de leverbaarheid. Ik zal het dan wel te horen krijgen.

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 19:18 schreef cyberjoy het volgende:
Die komt toch eind mei op de markt?

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:50
Op dinsdag 26 maart 2002 17:14 schreef Killkees het volgende:
Is dat echt zo erg?? Ik hoop het niet, vind het namelijk moeilijk om te wachten op een nieuw speeltje als ik de knoop heb doorgehakt om het te kopen... :) . Heb net een emailtje gestuurd naar pdastunter.nl over de leverbaarheid. Ik zal het dan wel te horen krijgen.
De levertijd voor de nieuwste iPAQ's (3850 en 3870) is soms wel een maand. En ik had ook gehoord dat pdastunter.nl daar zeker niet voor onder deed met de 3870. Tja als je gaat stunten kan je veel klanten --> lange levertijd verwachten.

Maar de nieuwe iPAQ's met die 400 mhz proc komen toch pas eind 2002 op z'n vroegst??

• Killkees

Killkees

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 20:27 schreef pietervl het volgende:

[..]

De levertijd voor de nieuwste iPAQ's (3850 en 3870) is soms wel een maand. En ik had ook gehoord dat pdastunter.nl daar zeker niet voor onder deed met de 3870. Tja als je gaat stunten kan je veel klanten --> lange levertijd verwachten.

Maar de nieuwe iPAQ's met die 400 mhz proc komen toch pas eind 2002 op z'n vroegst??
Is dat trouwens een beetje fatsoenlijke zaak, dat pda-stunter? Van de shop-survey op tweakers.net word ik ook niet veel wijzer

• mughato
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-03 16:45
3870 is weer volop leverbaar.

Verwijderd

Er zijn gehuchten over een nieuwe iPaq serie de waarcheinlijk laatste dit omdat de serieele poort bij de 38xx anders is dan de 36xx en 37xx de laatste omdat HP en compaq same zijn gegaan,

de officeele datum voor de pocket loox was uitgestld door problemen met de (nieuwe) X-scale procssor en over geheugen de datum is nu 1 juni

en de 38xx is nu de nieuwste serie van de iPaqs, de verschil tussen de 3870 en 3850 is dat de 3870 bluetooth heeft en de 3850 niet

MM

• Brooky
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Op woensdag 27 maart 2002 11:26 schreef Killkees het volgende:

[..]

Is dat trouwens een beetje fatsoenlijke zaak, dat pda-stunter? Van de shop-survey op tweakers.net word ik ook niet veel wijzer
Het is het broertje van www.gsmstunter.nl, waar IK persoonlijk geen goede ervaringen mee heb. Vooral de communicatie liep toen slecht, zeg maar niet. Zoek anders even op gsmstunter op de search. Maar misschien hebben ze deze zaak wel op orde. Stuur iig een e-mail, krijg je op tijd antwoord, dan hebben ze het lek daar iig boven ;)

• BurningSheep
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-12-2024
Op amazon.com zijn nu de eerste 400mhz pocketpc's verschenen met de intel x-scale proc. Compact flash en sd slots, en bluetooth etc. Van toshiba en maxtech geloof ik, maar wanneer je ze echt kan bestellen weet ik niet :\

• Paul_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11-2021
Die toshiba's hebben ook een groter scherm!

http://www.toshiba.co.jp/pda/index2_j.htm

Maar dan vraag ik me af of ze ook een hogere resolutie kunnen draaien? Of is dat niet mogelijk onder Windows PocketPC2002?

• BurningSheep
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-12-2024
240x320 is de standaard resolutie voor pocketpc's het is ook wel zo handig bij het ontwerpen van applicaties voor zulke kleine schermen dat je enige houvast hebt.
Pagina: 1