Ik schrijf een webbased applicatie die een soort email gebruikt intern. Ik wil deze mail opslaan in mijn MySQL database. Maar als ik de volgende pagina gebruik krijg ik een vreemde melding dat mijn SQL Query niet klopt, terwijl hij volgens mij goed is.
Kent iemand dit verschijnsel? Ik kan overigens andere pagina's waarbij ik van bijna dezelfde Query's gebruik maak wel gebruiken. Exact op dezelfde manier als deze.
Woepsors! Ik heb de titel vergeten aan te passen. Moet zijn [PHP+MySQL] INSERT INTO werkt niet.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
| <?php session_start(); include("config.php"); echo("<h3><b>Send Mail</b></h3><br>"); if (!$HTTP_SESSION_VARS["gegevens"]) { exit("Je bent niet ingelogd"); } if ($stuur) { $tijdelijk = (int)$to; $vanwie = $gegevens->user; $sql = "INSERT INTO Boodschap (Ident, From, Subject, Message) VALUES ('$tijdelijk', '$vanwie', '$subject', '$mail') "; mysql_query($sql) or die("Oops..."); echo "Click <a href='index.php?pagina=readmail'><font color='#33CCFF'>here</font></a> to go to the mail page.<br>"; echo "If your browser supports it, you'll be send to the mail page!"; echo("<script language='javascript'>window.location='index.php?pagina=readmail'</script>"); } else { echo "<form action='index.php?pagina=sendmail' method='post'>"; echo "<b>Ruler Planet: </b> <input type='text' name='to'><br>"; echo "<b>Subject: </b> <input type='text' name='subject'><br>"; echo "<b>Message: </b><br> <textarea name='mail' rows='15' cols='60' wrap='virtual'></textarea><br><br>"; echo "<input type='submit' name='stuur' value='Send E-Mail!'></form>"; } ?> |
Kent iemand dit verschijnsel? Ik kan overigens andere pagina's waarbij ik van bijna dezelfde Query's gebruik maak wel gebruiken. Exact op dezelfde manier als deze.
Woepsors! Ik heb de titel vergeten aan te passen. Moet zijn [PHP+MySQL] INSERT INTO werkt niet.
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage