Toon posts:

URL uit een streaming video

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op de site van de Heineken Music Hall staan wat streaming video's (http://www.heineken-music-hall.nl zie webcasts)

ik vroeg me af of het mogelijk was om deze video's naar je HD te saven..

waar het dus op neerkomt is: kan je de URL uit een .asx file achterhalen en op die manier de video naar je HD saven?

Verwijderd

Kan met het programma streambox vcr of zoiets dergelijks. De truc is echter dat je uit je tempmap het juiste bestand moet halen als je een stream opstart, er worden.tmp bestanden aangemaakt. Sorteer deze op datum en zoek de meest recente. Die moet je met een notepad doorbladeren of een search erop los laten. Kost wat tijd maar dan heb je ook wat B-)

Verwijderd

volgens mij staat er bij www.windowsxp.nu een link naar asfrecorder... hiermee kun je makkelijk streaming media opnemen naar je hd....

Verwijderd

Om uitzendingen van uitzendinggemist.nl te bekijken kan je de tool ASXcreator gebruiken. Deze tool maakt automatisch ASX bestanden die verwijzen naar streaming video bestanden van uitzendinggemist.nl. Deze bestanden kan je via 'my videos' in MCE benaderen.

www.spam.invalid/download.htm

een ASX bestand kan je met notepad openen waarna de verwijzing naar het media bestand zichtbaar wordt. Die kan je vervolgens met een downloader downloaden.

[ Voor 4% gewijzigd door blaataaps op 26-05-2005 22:32 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ik gok erop dat de topicstarter na 3 jaar wel weet hoe het kan. :)

ARME AOW’er

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
3 jaar na dato heeft de topicstarter vast al een oplossing, en is je spam dus niet alleen overbodig en ongewenst, ook nog eens rijkelijk laat.

[ Voor 7% gewijzigd door blaataaps op 26-05-2005 22:33 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.