Kan iemand mij vertellen hoe je binnen javascript een grafisch voorstelling kunt maken van een simpele formule. Wat ik wil is na het opgeven van lengte en breedte van een vierkant, deze grafisch tonen op het scherm.
men pakt een form.
men pakt 2 input buttons.
men pakt een scriptje die een table aanmaakt met bepaalde hoogte en breedte die die ophaalt uit een form wat hierboven is beschreven
men pakt 2 input buttons.
men pakt een scriptje die een table aanmaakt met bepaalde hoogte en breedte die die ophaalt uit een form wat hierboven is beschreven
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ja, leuk, maar mag ik je even laten weten dat height geen officiële eigenschap is? Ik zou een transparant gifje van 1x1 de hoogte en breedte meegeven, en die een border van 1px solid black geven.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Daar hadden we toch CSS voor...Prammenhanger:
Ja, leuk, maar mag ik je even laten weten dat height geen officiële eigenschap is? Ik zou een transparant gifje van 1x1 de hoogte en breedte meegeven, en die een border van 1px solid black geven.
tazmaniac20>
Ik neem aan dat je bedoelt een grafische representatie van een wiskundige formule? Bijvoorbeeld
Lijkt me redelijk lastig in JavaScript.
Ik denk dat je dan eerder aan Java Applets moet gaan denken
Ik neem aan dat je bedoelt een grafische representatie van een wiskundige formule? Bijvoorbeeld
code:
1
| f(x) = sin (x) |
Lijkt me redelijk lastig in JavaScript.
Ik denk dat je dan eerder aan Java Applets moet gaan denken
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
idd, ik geloof toch dat height t bij mij overal doetOp maandag 25 maart 2002 16:28 schreef willem169 het volgende:
[..]
Daar hadden we toch CSS voor...
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Pagina: 1