Toon posts:

Is het beter om je via...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een vraagje, namelijk, is het beter om je oude via 4in 1 drivers te uninstallen ( 4.37) en dan de nieuwe eroverheen te gooien?? of om hem gewoon meteen erover heen te gooien zonder uninstallen?
wan theb in het verleden al eens iets meegemaakt, doordat ik niet de oude had geuninstalled bleef me pc steeds hangen in games.

Verwijderd

Het is altijd beter het oude er eerst af te halen en dan de nieuwe erop te zetten, tenzij het een update betreft!

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je met tenzij het een update betreft?? dat het dan niet nodig is? om ze ervanaf te pleuren?

Verwijderd

hoe haal je de oude er dan vanaf? :?

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

de setup nog een keer uitvoeren en kies dan uninstall

Verwijderd

ghehe, best wel logisch eigenlijk... :P

maarja, bedankt! ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik zit nu nog steeds met hetzelfde vraagje:P zijn geen reet opgeschoten:z

Verwijderd

het hoeft niet, is beter van wel, er is altijd een risico-tje :)

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Denk volgende keer ff na over je topictitel, hoef ik niet iets te lezen wat me niet interesseert, dit geldt voor meerdere personen =no offence=

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Verwijderd

Topicstarter
Jonge wat zeur je nou man:r, als jij een prob had helpen we je toch ook, en deze topic is wel degelijk belangrijk(lol)
want er zijn echt mensen die het zelf ook niet weten.

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Op maandag 25 maart 2002 20:56 schreef Frostbyte het volgende:
Jonge wat zeur je nou man:r, als jij een prob had helpen we je toch ook, en deze topic is wel degelijk belangrijk(lol)
want er zijn echt mensen die het zelf ook niet weten.
Serieus, denk de volgende keer eerst ff na over een zinnige topic-titel, zoals: VIA Drivers: Uninstall oude nodig? of zo...

Ten tweede: uninstall is altijd aan te raden, zo weet je zeker dat alle bestanden vervangen worden... anders kan het zijn dat je nog gedeeltelijk bestanden van oude versies overhoudt en dat kan ongewenste effecten geven.

Maar ja: If it ain't broke, don't try to fix it ...
dus niet vaker VIA drivers vervangen dan nodig is, meestal scheelt het geen performance
Pagina: 1