Omdat ik laats problemen had met mijn speakers(Er deden er na het opstarten maar twee en moest dus elke keer weer switchen tussen 4speakers en 5.1 speakers!). Helaas wist ik toen nog niet dat dat een vaker voorkoment probleem was onder XP, zodat ik de livewaresoftware er af gegooid heb! De update heb ik al wel, maar als ik nu liveware opnieuw wil installeren geeft windows een installer-error en gaat onder geen mogelijkheid verder met installeren. Wat kan ik doen?
Verwijderd
Ik heb het probleem ook, als ik renegade gespeeld heb hou ik maar 2 speakers over,ipv 5.1 
Nou log ik altijd in onder mijn eigen naam op mijn primaire domein controller (eh-eum
), maar op het moment dat ik onder administrator ga inloggen kan ik mijn speakers plotseling wel weer goed zetten 
Mischien kun je dat proberen
Nou log ik altijd in onder mijn eigen naam op mijn primaire domein controller (eh-eum
Mischien kun je dat proberen
Het is al gelukt! Gewoon e de Xp drivers wijzigen naar de drivers van creative. In een keer deed de livewaresetup het weer!
(Nu alleen de update nog, want volgens mij ging daar nog wat mis, omdat de driverversie niet verandert is!)
Verwijderd
gooi alle drivers voro je bord er af en download de meest vers gebakken liveware met drivers en installeer de hele reutemeteut.
XP er niet opnieuw op... 't is geen win98, je kan gewoon drivers wisselen zonder format c:
sterkte
XP er niet opnieuw op... 't is geen win98, je kan gewoon drivers wisselen zonder format c:
sterkte
Pagina: 1