=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.
En mooie plek om je pc neer te zetten! Naast de koelkast
mischien niet echt, de achterkant van je koelkast is niet bepaald koudOp maandag 25 maart 2002 15:45 schreef M_DaRK het volgende:
Netjes toch
En mooie plek om je pc neer te zetten! Naast de koelkast
jammer dat ie nu wat warmer wordt, maar je kan natuurlijk niet alles hebben.
toch wel vet
Verwijderd
Enne, isolatie met schuim is inderdaad een origineel idee. Heb je ook geprobeerd om met een hogere fan(zuigt bij gelijk toerental meer lucht aan omdat hij de inhoud van de fanschacht moet verplaatsen), betere airflow in je kast en HDD af en toe aanzetten hetzelfde resultaat te bereiken? Overweeg ook een optische muis op luctlaag en een LCD-monitor..
Mijn pc die maakt ook een hoog piep geluid, hoe kan ik dit het beste wegwerken? Het is dus echt niet fijn werken met zo'n hoog geluid aan je kop!
Verwijderd
Hij staat perfect in de keuken, anders moet ie boven op de studeerkamer staan en daar zit je zo alleen he...Op maandag 25 maart 2002 16:06 schreef Mafioso het volgende:
Staat je PC in de keuken![]()
http://www.NUiPhone.nl/
Lol, imo beetje rare plaats, maar kan natuurlijk prima, tis wel zo ik zit hier altij beetje boring .. maarja anders moet het geluid weer zop zacht enzoOp maandag 25 maart 2002 16:10 schreef mjdejong het volgende:
[..]
Hij staat perfect in de keuken, anders moet ie boven op de studeerkamer staan en daar zit je zo alleen he...
Verwijderd
Ziet er grappig uit, ennuhhh...
Geen beter plek voor je pc, als naast je bier hoor
Kga ook maar eens iets met noppenschuim doen ofzo...
k word die takke herrie van mn delta HP 6000 RPM fan toch een beetje zat en de RheoBus is nog steeds niet leverbaar bij oc-shop
zijn ook brandvertragend (iemand was bang voor brand)
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd

Veel te warm, reken er zeker nog 20 Graden bij want je mobo geeft altijd een te lage temp.
Nee, als de koelkast aan slaat hoor ik mijn pc niet meer.Op maandag 25 maart 2002 20:02 schreef Emphelator het volgende:
hoe stil is stil, als de koelkast aangaat, hoor je dan je pc nog, of is ie zo stil
Ik vond die temp. ook erg hoog, heb net nog ff m'n het rooster achter de achterste fan weg gehaald en m'n temp van mijn proc. is nu 50 graden stressed, kast 25 graden..Op maandag 25 maart 2002 18:32 schreef CocaCola het volgende:
Gefeliciteerd jou core is 81 graden heet[afbeelding]
Veel te warm, reken er zeker nog 20 Graden bij want je mobo geeft altijd een te lage temp.
Verwijderd
nee hoor grapje,
maar zeker wel relaxt dat je m wat stiller hebt kunnen krijgen, maar jammer dat de temp. tog vrij hoog is, kan je levensduur volgens mij niet egt bevorderen, maar ja boeje, dan kan je jezelf tenminste boven de pc uit horen.
Ben vandaag ff bij OC-shop langs geweest en heb daar twee nieuwe Delta fans gekocht met als gevolg temp cpu nu 55/56 graden stressed. Met de fans op 7v. en de zalman op mijn cpu op low-noise... IMO heb ik nu de perfecte stille pc met temp's die nog kunnen
War is the only proper school of the surgeon.
www.kookboek.nl
maar wat ook al gezegd is: "naast de koelkast ?
maar ik snap niet echt dat je je pc zo stil mogelijk wilt hebben,
in de keuken heb je al afzuigkap, gasfornuis, waterkoker, magnetron, koelkast, vaatwasmachine.
volgens mij valt het geluid van een paar fans dan niet echt meer op hoor
Verwijderd
typen met je mobo...Op maandag 25 maart 2002 16:04 schreef henkie_fraser het volgende:
Misschien een ooff-topic zaak: werkt dat nou lekker zo'n klein plankje(m'n mobo is groter) om te typen enzo?