Een vriend van me heeft sinds 5 maanden bij chello/upc kabel internet, hij heeft gebeld voor aansluiting enzo.De installateur heeft alles gewoon aangesloten maar mn vriend heeft geen contracten ofzo getekent.Hij heeft ook nog nooit een rekening binnen gehad(ook niet voor aansluitng enzo).Maar nu heeft hij dus al 5 maanden gratis internet.Hebben meer mensen hier "last" van?(is btw regio almere)
Ja dat denkt hij !! 
Wacht maar, over 2 jaar krijg je een rekening van 1200 euro opgestuurd. Hijs niet de eerste die dit meemaakt hoor.
Wacht maar, over 2 jaar krijg je een rekening van 1200 euro opgestuurd. Hijs niet de eerste die dit meemaakt hoor.
dikzak
gezien het feit dat ie niks heeft getekend zal ie die echt niet hoeven betalen..Op maandag 25 maart 2002 15:42 schreef Chello200 het volgende:
Ja dat denkt hij !!
Verwijderd
Dit soort dingen gebeuren wel vaker omdat het een gigantische (administratieve) puinhoop is bij dat soort bedrijven. Als er inderdaad niets getekend is bij installatie, kan Chello fluiten naar z'n geld
Maar als ze er achter komen PROBEREN ze het wel eerst je te laten betalen.
Het komt wel vaker voor, in veel van die gevallen moest het gewoon betaald worden, of misschien een korting. Maar aangezien hij ook niks getekend heeft weet ik het niet.. Dat zal ik maar eens navragen als ik hem was, maar iig niet aan Chello.
Het komt wel vaker voor, in veel van die gevallen moest het gewoon betaald worden, of misschien een korting. Maar aangezien hij ook niks getekend heeft weet ik het niet.. Dat zal ik maar eens navragen als ik hem was, maar iig niet aan Chello.
🌞🍃
hier ook nog nooit betaald heb 1 jaar chello..
als ze nou us de administratie in orde hadden gaan ze minder snel failliet..
Ik heb bijna een half jaar geen rekening gehad, van half juli tot half december. Helaas kwam toen de webcam eindelijk, en een paar dagen later een rekening. Maar.... Een rekening voor abo. kosten vanaf 20-12! En... Geen aansluitkosten.
Vind je het gek dat het met chello niet zo best gaat!
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Dan krijg je waarschijnlijk binnenkort wel bericht van de joggies bij tjello. Ze zijn met een gigantische financieele opruiming bezig. Iedereen die ik ken die UPC diensten afneemt en ook maar iets van een rekening open zou KUNNEN hebben staan, heeft bericht gehad. Sommigen zelfs met deurwaarder dreiging. Ik zelf ook, had nog 2 rekeningen openstaan(waar ik nooit een herinnering voor heb gehad, dat terzijde). Ze hebben geld nodig en snel.Op maandag 25 maart 2002 15:50 schreef BrEeZeR het volgende:
hier ook nog nooit betaald heb 1 jaar chello..
Ik ruik een faillissement
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
ach ja.. failliet gaan ze zoeizo..Op maandag 25 maart 2002 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan krijg je waarschijnlijk binnenkort wel bericht van de joggies bij tjello. Ze zijn met een gigantische financieele opruiming bezig. Iedereen die ik ken die UPC diensten afneemt en ook maar iets van een rekening open zou KUNNEN hebben staan, heeft bericht gehad. Sommigen zelfs met deurwaarder dreiging. Ik zelf ook, had nog 2 rekeningen openstaan(waar ik nooit een herinnering voor heb gehad, dat terzijde). Ze hebben geld nodig en snel.
Ik ruik een faillissement
Had ik ook met World online, de eerste keer dat ik met m'n modempje ging internetten als echte n00b. M'n 'over'uren kwamen er extra bij, omdat je met dat gratis 'abbonement' maar 15 uur mocht ofzo. Kwam ik aan met m'n 100 uur oid 
Preciese bedrag inclusief telefoonkosten weet ik niet meer maar ik weet nog wel dat ik me pleuris schrok als 14jarige niet werkende scholier
Anyways, je zult altijd betalen. Waarschijnlijk stond er op een invulformulier een of ander klein alineaatje waarin stond dat je akkoord ging met de algemene voorwaarden als je het formulier op stond. Als je via internet geregistreerd hebt krijg je altijd zo'n user agreement.
Betalen zal je
Preciese bedrag inclusief telefoonkosten weet ik niet meer maar ik weet nog wel dat ik me pleuris schrok als 14jarige niet werkende scholier
Anyways, je zult altijd betalen. Waarschijnlijk stond er op een invulformulier een of ander klein alineaatje waarin stond dat je akkoord ging met de algemene voorwaarden als je het formulier op stond. Als je via internet geregistreerd hebt krijg je altijd zo'n user agreement.
Betalen zal je
Verwijderd
Ik heb ook nog geen stuiver betaald aan chello. Mijn collega uit zaandam had hetzelfde en kreeg laatst een rekening van €1200 !!. Ik hoop niet dat het bij mij zo lang gaat duren, want ik betaal liever elke maand 45 euro dan in een keer 450 euro bijvoorbeeld.
voor de leuke mensen die denken ' niet getekend dus ook niet betalen' dat gaat dus niet op 
als je gebruik maakt van deze dienst, besluit een rechter altijd dat je zal moeten betalen......simpel (en terecht!)
als je gebruik maakt van deze dienst, besluit een rechter altijd dat je zal moeten betalen......simpel (en terecht!)
Als het goed heeft hij telefonisch toestemming gegeven voor de kosten van de installatie. Dus zal hij toch voor de kosten opdraaien. Komt hij niet onderuit.
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Precies, bij het aanvragen van mijn adsl-verbinding bijvoorbeeld heb ik ook nooit iets getekend, maar ik moet wel betalen. Niet dat ik dat erg vind, ik ben wel een tevreden gebruiker.Op maandag 25 maart 2002 19:36 schreef xxxMaverick het volgende:
voor de leuke mensen die denken ' niet getekend dus ook niet betalen' dat gaat dus niet op
Zo zijn er nog tal van voorbeelden op te noemen volgens mij.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Verwijderd
Heh, ik betaal NOOIT maandelijks bij Chello, altijd na zo'n 3 maanden ofzo als ik zin heb of als er zo'n stomme brief komt
Een vriend van mij in Lelystad heeft dit ook
(mkleinman64 op dit forum
) Ook sinds een maand of wat.. Nooit een cent betaald
Proud owner of the [CBJ]Lanhok!
Verwijderd
Uhhhm, en die monteur die de aansluiting gedaan heeft wil je dan meteen aanklagen voor huisvredebreuk omdat hij volledig tegen jouw zin in een modem heeft geplaatst?Op maandag 25 maart 2002 15:45 schreef Sequence het volgende:
gezien het feit dat ie niks heeft getekend zal ie die echt niet hoeven betalen..
Dat lijkt me niet zo ergOp dinsdag 26 maart 2002 12:55 schreef mmmuttley het volgende:
[..]
Uhhhm, en die monteur die de aansluiting gedaan heeft wil je dan meteen aanklagen voor huisvredebreuk omdat hij volledig tegen jouw zin in een modem heeft geplaatst?![]()
Nou, ik heb net mijn Cistron MAXX rekening binnen gerekend vanaf de dag dat ik voor het eerst kon inloggen...1089 Euro...
Hakt er wel in, per jaar betalen
Hakt er wel in, per jaar betalen
Dit dus.
Verwijderd
Misschien zou ie inderdaad een heel klein kansje maken indien ie nulkommanul dataverkeer genereert, maar zodra je gebruik maakt van de dienst kun je gewoon dokken.Op maandag 25 maart 2002 15:45 schreef Sequence het volgende:
[..]
gezien het feit dat ie niks heeft getekend zal ie die echt niet hoeven betalen..
Heb ik ook gehad... tig keer achteraan gebeld. Helpdesk zegt alleen maar dingen als: "wees blij dat je geen rekening krijgt"
Nou daar was ik dus niet blij mee aangezien ik geen zin had om in eens 1000 pieken neer te moeten leggen (liefst binnen een paar dagen).
Uiteindelijk toch een rekening gekregen en betaald.. Was nog te overzien, maar ik betaal toch liever gewoon iedere maand.
Nou daar was ik dus niet blij mee aangezien ik geen zin had om in eens 1000 pieken neer te moeten leggen (liefst binnen een paar dagen).
Uiteindelijk toch een rekening gekregen en betaald.. Was nog te overzien, maar ik betaal toch liever gewoon iedere maand.
no animals were harmed during the production of this message
Verwijderd
wat is nou het verschil tussen later in 1 keer betalen (ok het lijkt meer) of intermijnen betalen. en btw als jij NIKS getekent hebt kunnen ze je nix maken!Op dinsdag 26 maart 2002 18:43 schreef Caeruleus het volgende:
Heb ik ook gehad... tig keer achteraan gebeld. Helpdesk zegt alleen maar dingen als: "wees blij dat je geen rekening krijgt"
Wat is het probleem van in een keer een grote som geld betalen. Je zorgt gewoon dat je elke maand bv 45 Euro spaart op een spaarrekening. Als Chello dan erachter komt dat je nog niet betaald hebt en het geld alsnog vordert haal je het gewoon van die spaarrekeing. Hou je nog rente over ook
Verwijderd
Hehehe, als hij zijn modem inlevert als ie geen Chello meer heeft dan krijgt ie alsnog de openstaande rekeningen.
Verwijderd
Dat is bij mij dus gebeurtOp maandag 25 maart 2002 15:42 schreef Chello200 het volgende:
Ja dat denkt hij !!
Naja wel mooi rente getrokken op dat bedrag 2 jaar lang
en nu heb ik alweer 5 maanden niet betaalt
Verwijderd
een famillielid van mij zit zo al 1 jaar op chello... en ook niets ondertekend / betaaldOp maandag 25 maart 2002 15:41 schreef MetalMaupio het volgende:
Een vriend van me heeft sinds 5 maanden bij chello/upc kabel internet, hij heeft gebeld voor aansluiting enzo.De installateur heeft alles gewoon aangesloten maar mn vriend heeft geen contracten ofzo getekent.Hij heeft ook nog nooit een rekening binnen gehad(ook niet voor aansluitng enzo).Maar nu heeft hij dus al 5 maanden gratis internet.Hebben meer mensen hier "last" van?(is btw regio almere)
alleen konden ze em bij de helpdesk niet vinden in het klantenbestand
Mjah.. ik vind dus nu ook netjes 5 Chello rekeningen in de bus. Bij Quicknet werd alles automatisch afgeschreven (ging perfect), en dit zou bij Chello net zo gaan als ik de papieren mag geloven. Nu willen ze dus van een arme student in 1x 250 euro van z'n rekening afschrijven... ik dacht het ook niet.
Ik ben er altijd van uitgegaan dat alles administratief in orde was, aangezien ik elke maand wel 45 euro had staan voor Chello. Als ze dat vervolgens niet afschrijven, wordt dit uiteraard netjes uitgegeven, zoals het een consument betaamd
Hierover word je niet even gebeld, gemaild, of iets in die richting van: 'pas op, we willen ineens veel geld van je', nee. Ze dumpen gewoon 5 rekeningen in de bus. Dank u wel Chello... zo maar eens even bellen. *GRRR*
Ik ben er altijd van uitgegaan dat alles administratief in orde was, aangezien ik elke maand wel 45 euro had staan voor Chello. Als ze dat vervolgens niet afschrijven, wordt dit uiteraard netjes uitgegeven, zoals het een consument betaamd
Hierover word je niet even gebeld, gemaild, of iets in die richting van: 'pas op, we willen ineens veel geld van je', nee. Ze dumpen gewoon 5 rekeningen in de bus. Dank u wel Chello... zo maar eens even bellen. *GRRR*
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
ik zit al ruim anderhalf jaar onbetaald op chello.. kben ondertussen verhuisd...splitter op het oude adres van de muur afgerukt en aangesloten op het nieuwe adres..
ik ben het met iedereen eens dat als je van hun diensten gebruik maakt je ervoor moet betalen... ongeacht hun brakke administratie,... ik denk dan ook wel dat ik ooit een rekening van ze binnen zal krijgen... we zullen het wel merken hoe dat af zal lopen... hopelijk met een flinke korting ofzo
ik ben het met iedereen eens dat als je van hun diensten gebruik maakt je ervoor moet betalen... ongeacht hun brakke administratie,... ik denk dan ook wel dat ik ooit een rekening van ze binnen zal krijgen... we zullen het wel merken hoe dat af zal lopen... hopelijk met een flinke korting ofzo
King for a day,... fool for a lifetime.
Ik heb nu 4 maanden een internetaansluiting bij chello en 1 keer 24 euro 50 betaald. How weird is that????
Pagina: 1