Ik heb al heel lang een viper 550 en windows 2000 server ook.
Nu heb ik een week of drie/vier geleden een crash gehad, waarbij de oorzaak de videodrivers waren. Vanaf toen start windows 2000 erg langzaam op en hangt-ie ook steeds (op het moment dat het bootscherm over moet gaan in het login-scherm).
Ik heb windows al een keer opnieuw geinstalleerd maar het mag niet baten.
Ik heb de standaard drivers van windows 2000 gebruikt, maar ide zijn te langzaam. Voorheen had ik altijd de nVidia drivers en die deden het altijd perfect. Oudere drivers doen het beter dan de nieuwere, en alle versies boven 21.xx zorgen ervoor dat windows niet opstart.
Even wat systeemspecs:
Windows 2000 server (engels)
PIII 933 (@1008, maar ook al op 933 getest)
Mobo: asus P3V4X (via 4-in-1 drivers geinstalleerd, ook al met meerdere versies geprobeerd)
Viper 550 (=nVidia TNT) 1280x1024 @ 85 Hz
Iemand die nog een idee heeft? Is mijn kaart aan het sterven?
Nu heb ik een week of drie/vier geleden een crash gehad, waarbij de oorzaak de videodrivers waren. Vanaf toen start windows 2000 erg langzaam op en hangt-ie ook steeds (op het moment dat het bootscherm over moet gaan in het login-scherm).
Ik heb windows al een keer opnieuw geinstalleerd maar het mag niet baten.
Ik heb de standaard drivers van windows 2000 gebruikt, maar ide zijn te langzaam. Voorheen had ik altijd de nVidia drivers en die deden het altijd perfect. Oudere drivers doen het beter dan de nieuwere, en alle versies boven 21.xx zorgen ervoor dat windows niet opstart.
Even wat systeemspecs:
Windows 2000 server (engels)
PIII 933 (@1008, maar ook al op 933 getest)
Mobo: asus P3V4X (via 4-in-1 drivers geinstalleerd, ook al met meerdere versies geprobeerd)
Viper 550 (=nVidia TNT) 1280x1024 @ 85 Hz
Iemand die nog een idee heeft? Is mijn kaart aan het sterven?
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur