Naar aanleiding van [topic=449405] wil ik dbepaalde mensen wel even tegemoet komen.
Er zijn namelijk nogal wat mensen die vinden dat je geen mening mag hebben over iets waar je zelf niet ook aan deelneemt. Dat is net zoiets als niet mogen zeggen dat je een bepaalde auto niet mooi vindt als je zelf geen auto hebt (of zoals in dit geval niet laat weten dat je hem hebt). Maar goed, ik moet dus een mod laten zien voordat ik een mening, dat ik bepaalde typen bejubelde mods eenvoudig vindt, mag geven.
Kan geregeld worden.
Mijn PC's zijn natuurlijk nooit af en dus heb ik nog geen moeite gedaan om en een mooi topic over te starten om het te showen en bovendien vindt ik het niet merendeel niet zo bijzonder. Jullie mogen kiezen welk mod ik het eerste zal laten zien:
- stille PSU-fan mod
- 2 extra (tempgestuurde) casefans
- true-color led-mod
- removable hdd-bracket, cdroms, jaz en floppydrive paintjobs
- interne usb-poorten
- usb-poort verlegd naar front
- 8cm fanmod op cpu-koeler
- geluidsisolatie (foam)
- 0/5/7/12v casefan-mod
- fanmod op GPU (nu passief gekoeld)
- bureau-mod (je kon je afvragen wat nou mijn kast was, de pc-kast of het bureau, maar ivm lanparty's heb ik tegenwoordig weer een fatsoenlijke kast, telkens uitbouwen van de drives werd toch wel veel werk. Er hangt trouwens nog een extreem gemodde msx2 in die kast)
- passieve koelermod op k6-2 350MHz
- 4 drive RAID-5 Array en alles wat daarbij kwam kijken (warmte, kabelzooi)
Ik kan de laatste drie aanbevelen, de rest zijn nogal simpele mods, maar dat mag ik niet zeggen omdat ik nog geen mod heb laten zien.
Er zijn namelijk nogal wat mensen die vinden dat je geen mening mag hebben over iets waar je zelf niet ook aan deelneemt. Dat is net zoiets als niet mogen zeggen dat je een bepaalde auto niet mooi vindt als je zelf geen auto hebt (of zoals in dit geval niet laat weten dat je hem hebt). Maar goed, ik moet dus een mod laten zien voordat ik een mening, dat ik bepaalde typen bejubelde mods eenvoudig vindt, mag geven.
Kan geregeld worden.
Mijn PC's zijn natuurlijk nooit af en dus heb ik nog geen moeite gedaan om en een mooi topic over te starten om het te showen en bovendien vindt ik het niet merendeel niet zo bijzonder. Jullie mogen kiezen welk mod ik het eerste zal laten zien:
- stille PSU-fan mod
- 2 extra (tempgestuurde) casefans
- true-color led-mod
- removable hdd-bracket, cdroms, jaz en floppydrive paintjobs
- interne usb-poorten
- usb-poort verlegd naar front
- 8cm fanmod op cpu-koeler
- geluidsisolatie (foam)
- 0/5/7/12v casefan-mod
- fanmod op GPU (nu passief gekoeld)
- bureau-mod (je kon je afvragen wat nou mijn kast was, de pc-kast of het bureau, maar ivm lanparty's heb ik tegenwoordig weer een fatsoenlijke kast, telkens uitbouwen van de drives werd toch wel veel werk. Er hangt trouwens nog een extreem gemodde msx2 in die kast)
- passieve koelermod op k6-2 350MHz
- 4 drive RAID-5 Array en alles wat daarbij kwam kijken (warmte, kabelzooi)
Ik kan de laatste drie aanbevelen, de rest zijn nogal simpele mods, maar dat mag ik niet zeggen omdat ik nog geen mod heb laten zien.
NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty