Mijn eigen kleutermod

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• RolandWitvoet
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Naar aanleiding van [topic=449405] wil ik dbepaalde mensen wel even tegemoet komen.

Er zijn namelijk nogal wat mensen die vinden dat je geen mening mag hebben over iets waar je zelf niet ook aan deelneemt. Dat is net zoiets als niet mogen zeggen dat je een bepaalde auto niet mooi vindt als je zelf geen auto hebt (of zoals in dit geval niet laat weten dat je hem hebt). Maar goed, ik moet dus een mod laten zien voordat ik een mening, dat ik bepaalde typen bejubelde mods eenvoudig vindt, mag geven.
Kan geregeld worden.

Mijn PC's zijn natuurlijk nooit af en dus heb ik nog geen moeite gedaan om en een mooi topic over te starten om het te showen en bovendien vindt ik het niet merendeel niet zo bijzonder. Jullie mogen kiezen welk mod ik het eerste zal laten zien:

- stille PSU-fan mod
- 2 extra (tempgestuurde) casefans
- true-color led-mod
- removable hdd-bracket, cdroms, jaz en floppydrive paintjobs
- interne usb-poorten
- usb-poort verlegd naar front
- 8cm fanmod op cpu-koeler
- geluidsisolatie (foam)
- 0/5/7/12v casefan-mod
- fanmod op GPU (nu passief gekoeld)
- bureau-mod (je kon je afvragen wat nou mijn kast was, de pc-kast of het bureau, maar ivm lanparty's heb ik tegenwoordig weer een fatsoenlijke kast, telkens uitbouwen van de drives werd toch wel veel werk. Er hangt trouwens nog een extreem gemodde msx2 in die kast)
- passieve koelermod op k6-2 350MHz
- 4 drive RAID-5 Array en alles wat daarbij kwam kijken (warmte, kabelzooi)

Ik kan de laatste drie aanbevelen, de rest zijn nogal simpele mods, maar dat mag ik niet zeggen omdat ik nog geen mod heb laten zien. :+

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

• TheDancer
  • Laatst online: 10-06 21:05
Laten we maar beginnen bij euhm.....

Om toch maar simpel te beginnen :7

It don't mean a thing, if you can't get that ping - Duke Ellington 1932

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

doe het gewoon allemaal :z

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Verwijderd

Ik denk dat van die eerste dingen, dat we dat allemaal wel ongeveer voorbij hebben zien komen.
Op maandag 25 maart 2002 15:33 schreef RolandWitvoet wat allemaal in de search te vinden is:
- stille PSU-fan mod
- true-color led-mod
- interne usb-poorten
- geluidsisolatie (foam)
- 0/5/7/12v casefan-mod
Voor een n00b is dat wel leuk, maar jij hoorde toch bij Advanced CM :+ ...

Dus laat wat van die laatste zien, be original ;) *D

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
heb je ook waterkoeling? :P
naja, boeit niet, laat maar zien wat je zelf het beste vind. daar gaat het toch om?

Check mijn knowledge base!

• RolandWitvoet
  • Niet online
edit:
wvk zei het, niet firoz
Op maandag 25 maart 2002 15:37 schreef wvk het volgende:
Voor een n00b is dat wel leuk, maar jij hoorde toch bij Advanced CM :+ ...
Of ik daar wel of niet bij hoor is een tweede (zelf vind ik niet dat ik bij de advanced modder hoor, al heb ik wel eens een non-standaard mod gedaan.), het gaat er vooral om dat ik nog geen mening mag hebben over of het advanced is of niet.

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
kijk, casemods zijn steeds meer "in" geworden, en mensen denken dat met een simpel schakelaartje een mod te hebben. dat krijg je nou eenmaal naarmate de groep groter word. het "doel" word gewoon vervaagt. dat is gewoon alles

nu ontstaat er weer een kleine groep en die mensen willen nog een stukje verder gaan. eigen case, waterkoeling (begint nu ook al standaard te worden ;(), phase-change, ect ect.

nou, de 2de nieuwe groep die is er dus langer en vind die simpele mods maar nix, dit vind ik nogal logish omdat eens wat speciaal was gewoon normaal is geworden... als je zeg maar een krasje in je computer zou maken dan zou je al een casemod hebben.

aangezien de 2de groep dat allemaal maar nix vind gaat die maar eens stukje verder, dat is nu momenteel speciaal.

dat is wat ik denk wat er aan de hand is. en zelf behoor ik liever tot de 2de groep. de topicstarter denk ik ook wel.
naja, dat is hoe ik er tegen aankijk (zo ongeveer :))

Check mijn knowledge base!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

pics ?? :?

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Op maandag 25 maart 2002 16:12 schreef Firecow het volgende:
pics ?? :?
hoe bedoel je pics?
misschien eerst eens ff lezen voordat je replied?

• AMDtje
  • Laatst online: 25-01 00:13
Gooi al je mods gewoon in 1 topic. We(ikke) willen namelijk gewoon alles zien!!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 15:59 schreef RolandWitvoet het volgende:

[..]

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 25 maart 2002 15:37 schreef firoz het volgende:
Voor een n00b is dat wel leuk, maar jij hoorde toch bij Advanced CM ...
--------------------------------------------------------------------------------

Of ik daar wel of niet bij hoor is een tweede (zelf vind ik niet dat ik bij de advanced modder hoor, al heb ik wel eens een non-standaard mod gedaan.), het gaat er vooral om dat ik nog geen mening mag hebben over of het advanced is of niet.
offtopic:
ik weet niet hoe jij bij firoz komt, maar ik heet toch echt vwk :Y)

• Fugitive|IA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-07-2005

Fugitive|IA

Uhmmm ff denken

Ik vind wel dat je grootte bek hebt dus misschien kun je beter eerst alles laten zien voordat je gaat lopen zeiken over andere mods. Misschien kunnen wij allemaal wel lachen om jou MODS en misschien ook wel niet. Of ben je nu eerst mods aan het zoeken om deze vervolgens te laten zien.
Dus kom maar op met ie mods van je.

Gigabyte 7IXE, AMD K7 700, 512Mb, GeForce MX 200 64Mb, 40X Plextor SCSI CD-ROM, 4X4X20 Plextor Burner, 5X Creative DVD Encore, Iomega Zip 100Mb, Guillemot Fortisimo, Edimax 10/100Mbit NIC, SCSI Controller, 19" IIlyama 901HT

Verwijderd

eerst zit je te zeiken dat een draadje solderen kleuter werk is
de helft wat jij opnoemt is ook kleuter werk...

:Z :Z :Z :Z :Z

Verwijderd

Kon dit niet in dat andere topic?
We gaan hier gewoon verder waar we in die andere gebleven waren.
imo mag deze op slot en plak heel deze zooi maar achter die andere(als dat kan).

Verwijderd

in principe is dit gewoon weer eenzelfde soort topic als : [topic=449405/1/200]

:Z :z :(

Verwijderd

lama

Verwijderd

:( :( :(
Beste meneer zeikerd, :Z
omdat je zoveel commentaar hebt op alle "kleuter" mods heb ik liever niet dat je o zo geweldige mods hiero neerzet. ik heb namelijk een hekel aan mensen die zich "o zo cool en goed"vinden. Ze moesten een topic speciaal voor jou soort mensen openen:
Ik ben o zo goed, heb een hekel aan anderen en kijk nu mijn geweldige mod..... :r
Dus houd alsjebleift je "geweldige mod" voor je en op je pc staan. En hou op met zeiken en rot op.
:( :( :( :(

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 08:37

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Op maandag 25 maart 2002 17:02 schreef wous het volgende:
omdat je zoveel commentaar hebt op alle "kleuter" mods heb ik liever niet dat je o zo geweldige mods hiero neerzet. ik heb namelijk een hekel aan mensen die zich "o zo cool en goed"vinden. Ze moesten een topic speciaal voor jou soort mensen openen:
Ik ben o zo goed, heb een hekel aan anderen en kijk nu mijn geweldige mod..... :r
Dus houd alsjebleift je "geweldige mod" voor je en op je pc staan. En hou op met zeiken en rot op.
I Agree.

De topic starten is volgens mij opzoek naar flamewars, of hij kan het zelf niet beter? (dit lijkt op een flame, maar is het niet.)

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 10:53
w00t! ;)

:D

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 17:06 schreef Epitome het volgende:
w00t!

:D
Voel je je wel goed? :? :( :r :Y)

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 10:53
Lees zijn andere topic en denk een beetje door! >:)

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 18:11
is dat alles wat je gedaan hebt ??? >:)

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:52
Op maandag 25 maart 2002 17:02 schreef wous het volgende:
haha, maar... je hebt gelijk...ik vraagt om een flamewar

Ik vind wel dat hij zijn mods moeten laten zien, ik wil wel is zien of hij wel zo goed is.

Over kleutermods: Mensen vinden modden leuk en proberen hun pc mooier en/of stiller te maken. Ze laten het aan andere mensen zien, en die beoordelen het of het mooi is of niet/minder mooi (ik zeg NIET lelijk). Dus als een keer iets wat minder mooi is, moet je niet meteen gaan zeuren van dat het niet mooi is. die gene die zijn pc heeft gemod heeft er moeite voor gedaan en bedankt worden omdat hij laat zien wat hij heeft gemaakt!!

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 16:09 schreef Cooliez het volgende:
kijk, casemods zijn steeds meer "in" geworden, en mensen denken dat met een simpel schakelaartje een mod te hebben. dat krijg je nou eenmaal naarmate de groep groter word. het "doel" word gewoon vervaagt. dat is gewoon alles

nu ontstaat er weer een kleine groep en die mensen willen nog een stukje verder gaan. eigen case, waterkoeling (begint nu ook al standaard te worden ;(), phase-change, ect ect.

nou, de 2de nieuwe groep die is er dus langer en vind die simpele mods maar nix, dit vind ik nogal logish omdat eens wat speciaal was gewoon normaal is geworden... als je zeg maar een krasje in je computer zou maken dan zou je al een casemod hebben.

aangezien de 2de groep dat allemaal maar nix vind gaat die maar eens stukje verder, dat is nu momenteel speciaal.

dat is wat ik denk wat er aan de hand is. en zelf behoor ik liever tot de 2de groep. de topicstarter denk ik ook wel.
Ik zit hier pas kort, maar ik ben met je eens dat er niet echt speciale dingen opduiken. Toch heb ik respect voor jouw gewone groep, want dat is toch al een heel select groepje, hoeveel mensen in Nederland modden? Jij wil echt bij the best of the best horen.

Er moet idd iets nieuws en onderscheidends komen.

(DaBit:) Phase-change is erg onderscheidend, maar dat doen echt alleen de hardcore gasten. Ik bedoel iets dat niet erg duur is maar gewoon moeilijk en een beetje te betalen. Onder de 500,-.

Ideeën anyone?

edit:

Ik heb nu kleutermods gelezen en ik wil een ding zeggen tegen de starter:

Dit is jouw mening, maar er zijn ook mensen die wel respect hebben voor minder geweldige mods. Je moet ook ergens beginnen, en er moeten positieve reacties op komen om verder te gaan.

Als je dat soort topics niet interessant genoeg vind, lees ze dan niet.

En laat nu jouw "Advanced Overclocking & Case Modding" onderwerp maar eens zien! Wat onderscheid jouw nou eigenlijk van onze "kleutermods"? Ik vind het wel ok en aardig wat je hierboven opnoemt, maar je hoort volgens je eigen standaard niet bij je eigen "advanced" clubje, heb ik de indruk.

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:44
Zullen we dan ook maar meteen héél GOT opdelen in mensen die wel fatsoenlijk nederlands kunnen schrijven en mensen die dit niet kunnen?
En dan heb ik het hier dus niet over misslagen op je toetsenbord, maar echt over woorden die helemaal nergens op slaan.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S (Stage 1 tuned)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
Op maandag 25 maart 2002 16:09 schreef Cooliez het volgende:

ddat dit gebeurt is toch LOGISCH! jesus zeg... het word altijd extremer net zoals mensen altijd " harder " willen, no-limits, en ja dat er mensen zijn die wat " laat " aan hun casemod beginnen, boeit toch niet!

Verwijderd

HAHAHAHA ........
Je bent dus ook maar een Kleuter
die net een paar draadtjes kan solderen.
Hoe durf je anderen zo af te zeiken ?
Je moet eens bedenken dat het voor iemand
die niet zo technisch is, het al een hele stap
is om de decoupeerzaag in de zijkant van zijn
dure pc te zetten.
En daar mischien trots op is als het gelukt is.
beetje respect graag....
We kunnen niet allemaal zo goed zijn als jouw
HAHAHAHA ........

Verwijderd

Wij willen pics !! en wel van:
stille PSU-fan mod
- true-color led-mod
- interne usb-poorten
- geluidsisolatie (foam)
- 0/5/7/12v casefan-mod
- bureau-mod (je kon je afvragen wat nou mijn kast was, de pc-kast of het bureau, maar ivm lanparty's heb ik tegenwoordig weer een fatsoenlijke kast, telkens uitbouwen van de drives werd toch wel veel werk. Er hangt trouwens nog een extreem gemodde msx2 in die kast)
- passieve koelermod op k6-2 350MHz
- 4 drive RAID-5 Array en alles wat daarbij kwam kijken (warmte, kabelzooi)
;)

• Mister_X
  • Laatst online: 07-04 08:41
Op maandag 25 maart 2002 17:54 schreef rammetje het volgende:
HAHAHAHA ........
Je bent dus ook maar een Kleuter
die net een paar draadtjes kan solderen.
Hoe durf je anderen zo af te zeiken ?
Je moet eens bedenken dat het voor iemand
die niet zo technisch is, het al een hele stap
is om de decoupeerzaag in de zijkant van zijn
dure pc te zetten.
En daar mischien trots op is als het gelukt is.
beetje respect graag....
We kunnen niet allemaal zo goed zijn als jouw
HAHAHAHA ........
jep mee eens

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Als je zit te zeiken over amateur mods, dan zal je zelf ook wel een amateur zijn, die het niet kan hebben dat mensen, betere mods maken dan jij!

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• tofus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05-2014

tofus

it's all in the game

Het gaat er niet om of Roland zich onderscheid van de rest van jullie kleuters (ik noem jullie even allemaal bij de naam, want als ik het niveau van deze thread serieus in ogenschouw neem, kan ik niet tot een andere conclusie komen; en inderdaad, daarmee heb ik mezelf ook meteen tot kleuter gebombardeerd. Tough luck. ;p).

Het gaat erom *DAT* er onderscheid te maken is. Om dat onderscheid aan te geven even de twee volgende (willekeurige) URL's:

[topic=422846]

En

[topic=448411/2/25]

Als je dat onderscheid constateerd, kun je drie dingen doen:

1. Niks.
2. Voorstellen om dat onderscheid ook tot zijn recht te laten komen in een apart forum (wat natuurlijk voor iedereen toegankelijk zou moeten zijn).
3. Naar een tweakers-forum gaan waar ze dat onderscheid *WEL* maken (ik noem geen URL, want dan komen al jullie kleutertjes daar de boel verzieken ;p).

Roland, als blijkt dat je je tijd aan het verdoen bent, stuur me een email en ik help je met optie 3. ;p

"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein

• Daan
  • Laatst online: 17:05
Lekker nuttig topic.
Ik denk dat je zelf wel kan bepalen waarmee je wilt beginnen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.