Toon posts:

vaste download locatie opgeven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IS het op een of andere manier mogelijk om van te voren aan te geven waar een bestand opgeslagen moet worden.

Door middel van een script .. heb al poosje zitten zoeken maar niets gevonden :(

Verwijderd

Misschien met een activeX,applet dingetje. Verder denk ik niet alleen al van wege veiligheids redenen..

Verwijderd

Topicstarter
hij hoeft niet direct op te slaan gaat erom dat de locatie al opgegeven is ....

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

Op maandag 25 maart 2002 15:37 schreef F13tsbel het volgende:
hij hoeft niet direct op te slaan gaat erom dat de locatie al opgegeven is ....
dan is het nut toch al weg?
bij mij komt alles toch op 1 plek terecht
waar het zichzelf ook wil zetten ik gooi alles in 1 dir

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een paar msn skins aanbieden via internet ... het is dus de bedoeling dat de bestandslocatie standaard op: c:\program files\messenger ofzo komt

• Sjaaky
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-09 23:48
Dan moet je er een installer voor schrijven. Of een self-extracting-zip waarin je het pad in instelt.

• tomato
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Inderdaad, dit kan niet. Zou nogal lullig zijn voor de onwetende internetgebruiker die een .exe download en uiteraard direct op 'Ok' klikt wanneer het venster voorstelt deze in de '..\Start Menu\Programs\Startup' directory neer te zetten.

Hiervan zijn natuurlijk nog tig andere voorbeelden te bedenken, niet alleen onder Windows :)

Verwijderd

Topicstarter
We doen het nu met eens selfextracting zip file ... maar we willen dus ook skins kunnen genereren via php... en onder linux een selfextracting zipfile voor windows maken zal wel niet kunnen toch ? (ben niet zo'n Linux expert)

Verwijderd

Topicstarter
bestaat er geen javaapplet ofzo waarmee het kan ... ik heb al op heel wat site gezocht :( maar niets gevonden ....

Het moet toch mogelijk zijn ??

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 20:58

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Een applet wil sowieso niet. Daar hebben ze wel over veiligheid nagedacht. Maar als je je eigen topic had doorgelezen dan had je allang kunnen opmaken dat dit bijna niet te doen is mbv serverside scripting of met op de pagina aanwezige plugins.. (Het is mischien wel mogenlijk, maar absoluut niet wenselijk)

Je kunt toch ook een howto op je site zetten waarin wordt uitgelegd hoe een skin geinstaleerd moet worden?

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1