Toon posts:

Microsoft Outlook Taakverzoeken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me al een tijdje af of het niet mogelijk is als je een taakverzoek naar iemand stuurt en die heeft hem voltooid dat hij dan ook automatisch word afgevinkt.

Ik moet nu eerst elke keer in mun postvak in al die mails aanklikken en dan als ik geluk hebt afgevinkt.

Zijn hier oplossingen voor.
D8 zelf aan een macro of iets dergelijk, maar dan komt hij met een editor waar ik zelf niet veel van snap ;(

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

je moet dan geen taakverzoek sturen, maar eentje maken voor jezelf, en dat aan iemand toewijzen.

zo gaat hier onze hele interne structuur!
als ik niet eerst een taak ergens voor in mijn outlook krijg, doe ik nix!

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Topicstarter
Dus jij kiest voor Nieuwe Taak, dan klik je op "AAN" en kies je uit de lijst met namen diegene waar je hem aan toe wilt wijzen?

Dat is toch precies hetzelfde? of zie ik dat nou verkeerd.

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Jah.

en als die ander dan voltooid, krijg je toch bericht terug? dat is toch wat je wilt?

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Op maandag 25 maart 2002 15:45 schreef Iznogoud het volgende:
Dus jij kiest voor Nieuwe Taak, dan klik je op "AAN" en kies je uit de lijst met namen diegene waar je hem aan toe wilt wijzen?

Dat is toch precies hetzelfde? of zie ik dat nou verkeerd.
Typisch geval van miscommunicatie hier volgens mij. Dat is ook hetzelfde. Je bent inderdaad genoodzaakt eerst de mail weer te openen en dan wordt de taak pas afgevinkt. Heb nog geen andere werkwijze/oplossing hiervoor kunnen vinden. ;)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

misschien ergens een optie om taak-mails automatisch te openen?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 maart 2002 15:57 schreef c70070540 het volgende:

[..]

Typisch geval van miscommunicatie hier volgens mij. Dat is ook hetzelfde. Je bent inderdaad genoodzaakt eerst de mail weer te openen en dan wordt de taak pas afgevinkt. Heb nog geen andere werkwijze/oplossing hiervoor kunnen vinden. ;)
Kijk dit bedoel ik nou :)
Is het niet mogelijk zogauw je die mail krijgt dat hij het ook meteen automatisch afvinkt.
Pagina: 1