Tijd van werken, tijd van rusten
alert(blablabla)met ja/nee
if(yes) then {delete de zooi}
}
<a href="bla.asp" onclick="blaat()"></a>
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
BijnaOp maandag 25 maart 2002 15:36 schreef disjfa het volgende:
function blaat(){
alert(blablabla)met ja/nee
if(yes) then {delete de zooi}
}
<a href="bla.asp" onclick="blaat()"></a>
1
2
3
4
5
| function mekker(){
if(confirm('Weet je zeker dat je dit wil deleten?')){
deleten_maar!();
}
} |
edit: 2 haakjes natuurlijk
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
en dan onder die deleten_maar() natuurlijk niet vergeten format c:/ te zetten
disjfa.nl
en een Rm- rfOp maandag 25 maart 2002 15:47 schreef disjfa het volgende:
owja... het was confirm
en dan onder die deleten_maar() natuurlijk niet vergeten format c:/ te zetten
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Prammenhanger>driek_:
<a href="period.asp?mode=del&idperiod=<% = oRs("ID_period") %>&idorg=<% = idOrg %>">Verwijderen</a>
De functie "deleten_maar!() heeft geen zin (afgezien van het feit dat je natuurlijk een error krijgt door dat uitroepteken
1
| <a href="..." onClick="return confirm ( 'Deleten?' );">...</a> |
disjfa>
As ever: als je het niet echt weet kun je net zo goed niets zeggen...
verder:
ik kan maar niet begrijpen waarom mensen backslashes en forward slashes te pas en te onpas door elkaar gebruiken...
edit:
1
| Rm-: Command not found |
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
1
2
| <a href="javascript: if(confirm('Verwijderen kan niet ongedaan gemaakt worden. Doorgaan?'))
location='http://gathering.tweakers.net'">Deleten?</a> |
HTML rechten roeleren......
uhm, ik zie deze vraag, ik weet hoe t moet weet allen niet de contex. maar ik weet dat het algemeen word beoordeeld als n00b vraag en dan zie ik m zo verdwijnenOp maandag 25 maart 2002 15:53 schreef drm het volgende:
disjfa>
As ever: als je het niet echt weet kun je net zo goed niets zeggen...
disjfa.nl
Okee, het is natuurlijk 'rm -rf', maar als je dat via unix op een server doet krijg je heel wat gelazer, want dat delete dus allesOp maandag 25 maart 2002 15:53 schreef drm het volgende:
[..]
edit:
code:
1 Rm-: Command not found
[edit]
Helpen door met een compleet andere taal aan te komen? Nou ja, in ieder geval de if was goeduhm, ik zie deze vraag, ik weet hoe t moet weet allen niet de contex. maar ik weet dat het algemeen word beoordeeld als n00b vraag en dan zie ik m zo verdwijnen en ik help graag de beginnende mens zodat we hier over een tijd de beste scripts kunnen maken met nog meer mensen
syntax? Heeft niets met syntax te maken, maar ala.disjfa:
uhm, ik zie deze vraag, ik weet hoe t moet weet allen niet de contex.
Wie help je nou helemaal als je geen antwoord geeft waar ook maar iets van duidelijkheid en/of correctheid in staatmaar ik weet dat het algemeen word beoordeeld als n00b vraag en dan zie ik m zo verdwijnenen ik help graag de beginnende mens zodat we hier over een tijd de beste scripts kunnen maken met nog meer mensen
edit:
precies mijn puntPrammenhanger:
Okee, het is natuurlijk 'rm -rf', maar als je dat via unix op een server doet krijg je heel wat gelazer, want dat delete dus alles
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
En afgezien daarvan kun je met JS alleen client-sided werken helaas. Een Perl script met daaraan een (bash)command zou daarentegen wel werkend kunnen zijn.Prammenhanger:
Okee, het is natuurlijk 'rm -rf', maar als je dat via unix op een server doet krijg je heel wat gelazer, want dat delete dus alles
En disjfa, bedoel je niet de syntax i.p.v. de contex
dus dan moet je maar meteen flamen op idereen die ff wat fout doet. pfff vin t gek dat je hier niet meer als n00b kan beginnenOp maandag 25 maart 2002 16:12 schreef drm het volgende:
flam flam
disjfa.nl
Ik mag aannemen dat de topicstarter zijn antwoord al heeft.
disjfa, dit gaat nergens meer over.
Hou het maar bij de zaken waar je wèl verstand van hebt zou ik zeggen.
Dit topic is gesloten.
![]()