Toon posts:

[Cm]Houten case risicos

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit erover te denken om van wat spaanplaat(van mn oude bed mooi zwarte laag erover)een kast te gaan maken.Mijn vraag is nu dus kan dit problemen geven met de koeling?omdat het dik hout is kan de warmte mischien moeilijker weg.
En als ik hem van hout maak wordt het dan wel stiller ofmaakt dat niet uit?

sorry als het domme vragen zijn ben nog harstikke case mod newbie(dit wordt mn eerste en had geen zin om in de case zelf te gaan hakken dus maak ik een houten)

ik wil het apparaat trouwens gaan gebruiken als wekker.Zodat ie elke ochtend mp3s gaat afspelen via mn stereo(stereo zelf is oud en zit niet zon wek functie op maar komt wel super geluid uit)

edit:

btw suggesties zijn altijd welkom maar moet niet te veel kosten want heb geen cent te makken

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Warmte voer je vooral af door airflow uit je kast, misschien 1% door geleiding van de kast zelf. Hout is ook stiller want het resoneert minder mee met de fans ed. in je kast.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Zolang de ventilatie maar genoeg is, krijg je weinig problemen met de temps... Dus een aantal fans gebruiken.

Wat wel mogelijk is, is dat je case als een klankkast gaat dienen, dus dat hij veel meer geluid geeft dan een standaard kast.

Dit kan dus net zo goed andersom, dat ie heel stil is.

Verwijderd

Topicstarter
cool gaan we maar ff zaag enzo pakken en beginnen...

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:09

Acid_Burn

uhuh

Brandgevaar is zwaar overdreven.. voordat alles zo heet is dat je hout gaat branden is alles wel zo'n beetje gesmolten in je kast.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 15:07 schreef MetalMaupio het volgende:
Ik zit erover te denken om van wat spaanplaat....een kast te gaan maken.........kan dit problemen geven...... omdat het dik hout is?
[/edit]
Ja... :)

Je moet hem dan niet op je voeten laten vallen... :+

/me gaat een beetje loze reacties plaatsen omdat hij gaar is van school... sorry... :P
Pagina: 1