🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Verwijderd
document.getElementById('menuDIV').onmouseout = setTimeout("document.getElementById('menuDIV').style.visibility='hidden';",500);
Hier moet je wel een eindje verder mee kunnen...
Hier moet je wel een eindje verder mee kunnen...
www.brainjar.com heeft een kant&klare
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
HEy mensen.. sommige mensen willen nog wel eens zelf wat schrijven en niet domweg iets van weet ik veel waar downloaden..
[topic=430979/1/25]
[topic=430979/1/25]
en...
* Woudloper meent zich te herrineren dat iemand ooit bezig was met een add-on voor Beehive
* Woudloper meent zich te herrineren dat iemand ooit bezig was met een add-on voor Beehive
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| <SCRIPT type="text/javascript">
hideTimer=setTimeout('',0);
activeMenu=null;
function openMenu(menu){
clearTimeout(hideTimer);
closeMenu();
document.getElementById(menu).style.visibility="visible";
activeMenu=menu;
}
function closeMenu(){
if(activeMenu!=null){
document.getElementById(activeMenu).style.visibility="hidden";
activeMenu=null;
}
}
</SCRIPT> |
Kort maar krachtig. Als je een menu opent, kijkt hij dus eerst of er al een openstaat en sluit die. Heb ik geloof ik van cutter ofzo.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
bosmonster many thanx!!!! :):):)Op maandag 25 maart 2002 15:02 schreef Bosmonster het volgende:
HEy mensen.. sommige mensen willen nog wel eens zelf wat schrijven en niet domweg iets van weet ik veel waar downloaden..
[topic=430979/1/25]
ik zal je opzet verder uitspitten,
vooral die getElementbyID is een coole functie!!
🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Ja daar heb ik lang over moeten nadenkenvooral die getElementbyID is een coole functie!!
ik heb ook veel geleerd van die references (HTML, CSS en JavaScript) die bij Dreamweaver zitten, staan heel veel nuttige functies in.
aanrader !!!
aanrader !!!
Verwijderd
Op maandag 25 maart 2002 15:25 schreef Bosmonster het volgende:
[..]
Ja daar heb ik lang over moeten nadenken
Pagina: 1