speakers uit US nut? Ander voltage?

Pagina: 1
Acties:

• cbrandts
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04-2022

cbrandts

Ben wel gek, maar niet dom...

Topicstarter
In de US een paar mooie speakers gezien met leuke specs. Ik zoek geen supergeluid, maar gewoon oke.
Ik bedacht me dat die gasten een ander voltage hebben ( en andere stekkers??) en vraag me af of het nut heeft daar speakers te bestellen??
Ik heb hier nie veul verstand van....wie helpt :)

xMouse

Verwijderd

Om welke speakers gaat het? Alleen als ik dat weet kan ik er wat over zeggen...

En voltage verschil van het lichtnet maakt voor de speakers zelf niks uit, alleen voor de versterker e.d.

Verwijderd

Bedoel je een subwoofer setje ofzo? Waar versterker ingebouwd zit?

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Alleenn als het actieve speakers (met ingebouwde versterker) zijn.

Lijkt mij niet nuttig. Goede speakers zijn zwaar en dus relatief kostbaar om te vervoeren. Bovendien kun je ze zo moeilijk "beluisteren" (tenzij je eerst in een loklale winkel luistert en vervolgens bestelt). Maar dat moet ze overseas wel flink goedkoper zijn. Duitsland is soms ook een optie

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• cbrandts
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04-2022

cbrandts

Ben wel gek, maar niet dom...

Topicstarter
Het gaat om een subwoofertje met 2 boxen: logitech Z340, heb ik hier nog niet gezien...ik kan me inderdaad iets voorstellen bij hoge verzendkosten, maar het ging me ff om het principe. Hier heb ik nu ook een subwoofer en die moet je in het stopcontact prikken...volgens mij hebben ze in de US andere stekkers/voltage, dat bedoelde ik eigenlijk en dat zou je hier een verloopstekeer of zo moeten hebben, dan wordt het alles bij elkaar toch heel prijzig...

xMouse

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 13:24 schreef xMouse het volgende:
Het gaat om een subwoofertje met 2 boxen: logitech Z340, heb ik hier nog niet gezien...ik kan me inderdaad iets voorstellen bij hoge verzendkosten, maar het ging me ff om het principe. Hier heb ik nu ook een subwoofer en die moet je in het stopcontact prikken...volgens mij hebben ze in de US andere stekkers/voltage, dat bedoelde ik eigenlijk en dat zou je hier een verloopstekeer of zo moeten hebben, dan wordt het alles bij elkaar toch heel prijzig...
usa heeft 110volt d8 ik en hele andere stekkers
maar je heb geen verloopstekker nodig eerder een omvormer/adapter
Pagina: 1