Toon posts:

Groter geheel

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als alles om elkaar heen draait. electronen,atomen,moleculen, planeten e.d.
Zou het dan kunnen zijn dat alle planeten een melkwegstelsel vormen die om hun beurt ook weer ergens omheen draaien. Zodat dat groter geheel weer ergens omheen draait.
Is het dan theoretisch mogelijk dat we met ons planeet stelsel een electron zijn in de koffiekop van een real GIANT. (om het zo maar te omschrijven)

Grt
Edwin :)

Verwijderd

Zou kunnen, lijkt me alleen zeer onwaarschijnlijk. Daar zouden we ook nooit achter kunnen komen overigens, omdat zoiets buiten ons universum zou vallen.

• Acidfire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08-2025

Acidfire

Burning Universe

Lijkt eerder dat ons hele universum dan een bolletje stof is ofzo.

Omdat wij zo klein zijn gaat de tijd super sloom vergeleken met die grote wereld, het is 'buiten' dus nacht. Misschien gaat over een paar miljard jaar de 'grote zon' wel op :)

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01 14:21
dit zijn echt van die bizarre kwesties waar je weet ik hoe lang over na kan denken. Lijkt me niet verstandig, krijg je alleen maar koppijn van. |:(

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Verwijderd

t zou kunnen dat ons hele universum maar een stukje lucht is in de huiskamer van een supergroot wezen.Dan is de aarde nog geen eens een stofje.
Dat betekent dan dat het hele universum oneindig doorgaat
):o

• Gnoom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2024
Een atoom lijkt NIET op een zonnestelsel, en die theorie van jou is echt totaal niet te bewijzen, volgens mij :)

Iedereen is speciaal, behalve ik.

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Zou het kunnen? Vast wel, het is alleen niet waarschijnlijker als het bestaan van onzichtbare roze olifantjes die rondjes vliegen om jupiter.

Overigens draaien planeten niet rond een melkwegstelsel: ze draaien rond de zon. Deze maakt op zijn beurt uit van een melkwegstelsel (en draait om het centrum), welke weer deel uitmaakt van een cluster, welke weer deel uitmaakt van een supercluster.

Anyway, deze thread heeft weinig met wetenschap te maken ben ik bang. En het antwoord is al gegeven.

Slotje dus

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.