Toon posts:

[HTML/Javascript] scriptblok mag niet in een ander

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeies middags 'k heb een klein vraagje..

Ik heb een asp'tje waarin ik met javascript een aantal layers in heb zitten. Nu wil ik 1 van deze layers opnieuw laden door middel van een innerHTML. In de nieuwe inhoud zitten echter ook html tags, waardoor ASP de volgende foutmelding geeft: "Een scriptblok mag niet in een ander scriptblok worden geplaatst." Wat kan ik hier tegen doen?

Hmmz kan iemand ff topicnaam veranderen ben ut vergeten |:(

Verwijderd

de layer laten verwijzen naar een ander vast asp bestand???

Verwijderd

is volgens mij 'Webdesign & Graphics'

maar eh, waarom doe je dit server-side en niet client-side :?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

move P&W > W&G

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

yeh vlgs mij kan dit gewoon met javascript m8 zoek maar es goed.. en de volgende x in W&G plzz

Verwijderd

Topicstarter
Nou het zit zo ik heb een form. De waarden uit dat form moeten worden weergegeven en opgeteld in een andere layer. Het leek mij het handigst om gewoon de layer te verversen, maar als er simpelere oplossingen voor zijn graag :)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

volgens mij probeer je serverside ASP script-blokken te nesten (wat nie ken) en heeft dit dus niet zoveel met Javascript te maken..

ofnie? :P

Verwijderd

Topicstarter
hehe nope alleen html :)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

In de nieuwe inhoud zitten echter ook html tags, waardoor ASP de volgende foutmelding geeft: "Een scriptblok mag niet in een ander scriptblok worden geplaatst."
ASP zal de HTML een worst wezen. Wat hem geen worst is is geneste ASP-blokken.. Wat bovenstaande error tot gevolg heeft.
Pagina: 1