Toon posts:

Printen vanuit je Browser - Advanced options

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Printen vanuit een browser is niet moeilijk, gewoon even self.print aanroepen en het werkt goed. Alleen heb je dan geen controle over je header, footer en de rest van de onzin die oa IE standaard uitprint. Wat ik wil, is dat ALLEEN de door mij gedisplayde html wordt geprint, verder niks. Ik ben ScriptX tegengekomen, maar ik weet daar verder niks over. Kan het alles wat ik wil? En je moet er licenties voor hebben, dus liever op een andere manier. Heeft iemand hier ervaring mee? Of tips? De title van het document kan ik zelf wel resetten met document.title = '';

Anyone?
Thanxs alvast!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

P&W -> W&G
clientside ;)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Bij Bestand -> Pagina-instelling (Internet Explorer) kan je wel wat instellen aan de header en footer.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 maart 2002 14:25 schreef Racetows het volgende:
Bij Bestand -> Pagina-instelling (Internet Explorer) kan je wel wat instellen aan de header en footer.
Ja dat weet ik, maar dat wil ik het liefst instellen via javascript, html of whatever. Dus dat de gebruiker die wat uit gaat printen niet moeilijk hoeft te doen.

Ik ben moeilijk he? :)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:20
Helaas.
U gaat niet door voor de volgende ronde.

En wel om de volgende reden:
Als je bovenaan deze pagina op het 'search'-knopje klikt, en vervolgens de term "printen" in combincatie met het forum "Webdesign & Graphics" kiest, dan krijg je IMHO genoeg hits om je probleem mee op te lossen.

Zie ook:
[topic=383095]
[topic=309249]
[topic=30013]
[topic=394440]

En uiteraard zoeken naar 'website printen'

HTH :)

Maar voortaan wel eerst zelf even een beetje research doen...

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.