[Flash MX] HTML in Flash ?

Pagina: 1
Acties:

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 08:27

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Topicstarter
Heb een probleempje.
Probeer al een paar dagen een normaal HTML-bestand in Flash te laden (in Dynamic Text ofzo) en krijg het niet voor elkaar.

Heb GoT en Google helemaal afgezocht en kon helemaal niets vinden.

Ik weet dat het niet wil binnen eerdere versies van Flash, maar weet iemand of je dus in Flash MX wel .htm(l) bestanden in een dynamic textframe kan laden ?
(ander moet ik namelijk 100 pagina's om gaan zetten naar txt en daar heb ik geen zin in.)

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:17

Pelle

🚴‍♂️

Zie [topic=444580] van een paar dagen geleden. Staat alles in dat je nodig hebt.

Verwijderd

Inprincipe staat in die source heel veel van wat je nodig hebt, wees je er wel van bewust dat flash html-in-textfield erg beperkte html is....

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Topicstarter
ben aan het kijken op die pagina en TXT-files inladen is geen probleem ook HTML 1.0 wil wel, maar er is dus geen mogelijkheid om een html (mt biv een plaatje en een link) in Flash te laden (bestuurt door een flash menu) ?

Verwijderd

Als je een projector maakt, en een beetje c++ maakt, is het mogelijk om een kaal internet explorer componentje op een voor gedefinieerde positie in flash te hangen, als het ware layer je dan twee 'ms windows' windows over elkaar heen....dan moet je die plek wel voor definieren in flash, en zelf een nieuwe flash.exe bouwen, geloof me, het kan... :)

Voor de rest, neej, dat kan niet, of je moet de puf hebben om een html parser/renderer voor flash te schrijven, maar dat zie ik nie zitten.

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Topicstarter
goed...bedankt, weet ik dat ook weer. Dan maar wat minder flash.

Pagina: 1