Lik Op Stuk beleid GoT?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Topicstarter
Ik denk dat er een lik op stuk beleid voor GoT moet komen. Mensen leren anders toch niet van slotjes of waarschuwingen. Voorbeeld: User (ik) post in de HK een racistische fotosoep. Direct een 14 dagen ban + OW. User doet het egt niet weer. Dus als iemand "Slotje" roept bijvoorbeeld. Direct een 1/2 dag ban. Klaar geen gezeur. Dan leren ze het af. Voorbeeld:
Je bent een jongere. De Politie geeft alleen waarschuwingen. Wat doe je? Aan de wet houden? Niet dus. Ze geven toch alleen maar waarschuwingen jah. Kortom: ze leren er nix van. Dat is mijn mening erover.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Metonic
Is gebanned uit de HK.

Heb jij het geleerd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Ik denk dat dat wel meevalt, veel mensen zijn toch voorzichter als ze één keer gewaarschuwt zijn. Zeker als je weet dat je de volgende keer gelijk opgepakt/gebannd word.

Een gevolg van al die bans is een golf van mensen die gaan roepen in [LA] waarom ze gebannd zijn en dat ze het een veel te zware straf vinden. Is dus bijna niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Topicstarter
Ja , ik ga niet meer fotosoepen (racistisch) anders word ik zo ge-permbanned....

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Topicstarter
Op maandag 25 maart 2002 13:11 schreef Pizzaman het volgende:
Ik denk dat dat wel meevalt, veel mensen zijn toch voorzichter als ze één keer gewaarschuwt zijn. Zeker als je weet dat je de volgende keer gelijk opgepakt/gebannd word.

Een gevolg van al die bans is een golf van mensen die gaan roepen in [LA] waarom ze gebannd zijn en dat ze het een veel te zware straf vinden. Is dus bijna niet te doen.
Dat bedoel ik dus. Als je een 1/2 dag ban krijgt: geen gezeik em er niet tegenin gaan. Modjes weten toch zeker wel wat ze doen d8 ik?

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op maandag 25 maart 2002 13:13 schreef Metonic het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Als je een 1/2 dag ban krijgt: geen gezeik em er niet tegenin gaan. Modjes weten toch zeker wel wat ze doen d8 ik?
Ja ik heb het ook niet over de modjes maar over de users. Ik voorspel/weet zeker dat er dan per dag 10 topics in [LA] komen.

Denk ook dat als je zoveel bans gaat uitdelen mensen er gewend aan raken en zoiets hebben van: "ach alweer een ban, naja dan maar ff tv kijken en daarna weer verder"

Een ban moet als laatste middel blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Topicstarter
Op maandag 25 maart 2002 13:15 schreef Pizzaman het volgende:

[..]

Ja ik heb het ook niet over de modjes maar over de users. Ik voorspel/weet zeker dat er dan per dag 10 topics in [LA] komen.

Denk ook dat als je zoveel bans gaat uitdelen mensen er gewend aan raken en zoiets hebben van: "ach alweer een ban, naja dan maar ff tv kijken en daarna weer verder"

Een ban moet als laatste middel blijven.
Je hebt wel gelijk als ik het zo bekijk......

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:59
Ik ben ook voor zwaardere straffen maar een ban valt bij mij niet in dat rijtje. Upload liever een programma naar de persoon in kwestie en elke keer als die wat wil posten op GoT chrashed z'n Windows. Na een week ofzo wordt het programma gedeactiveerd. >:)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 00:00

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik ben iig voor dat de 24u ban vervangen wordt door een weekban, wat voor zin heeft die 24u ban nou, je gaat 1 avond aan je huiswerk (huiswerk:? ) en je bent alweer op GoT.

Na een weekban denk ik doe je wel rustiger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op maandag 25 maart 2002 13:36 schreef Erazzzer het volgende:
Ik ben iig voor dat de 24u ban vervangen wordt door een weekban, wat voor zin heeft die 24u ban nou, je gaat 1 avond aan je huiswerk (huiswerk:? ) en je bent alweer op GoT.

Na een weekban denk ik doe je wel rustiger..
Zit wel iets in, maar een weekban is ineens ook zo lang en daar krijg je weer gezeik over... een ban van 2/3 dagen zou misschien beter zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Of schaf de HK gewoon af.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 25 maart 2002 13:40 schreef KillBilly het volgende:
Of schaf de HK gewoon af.
Dan krijg je al dat gemeuk in de andere fora, en da's behoorlijk irritant.

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Op maandag 25 maart 2002 13:41 schreef Vinnie het volgende:

[..]

Dan krijg je al dat gemeuk in de andere fora, en da's behoorlijk irritant.
Of mensen stoppen hier op GoT, waardoor alleen die techlui over blijven en het niveau flink omhoog gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Niet online
Op maandag 25 maart 2002 13:44 schreef Erazzzer het volgende:

[..]

Of mensen stoppen hier op GoT, waardoor alleen die techlui over blijven en het niveau flink omhoog gaat..
Jij hebt toch ook wel eens zin om gewoon even met mensen te kletsen, daarvoor is de HK. Ik vind wel dat het niveau in de HK de laatste tijd erg laag is. Een paar dagen geleden werden bijvoorbeeld een stuk of 15 onzin topics vlak na elkaar geopend, dat is dus ook weer niet de bedoeling.
De HK kan IMO gewoon open blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Maar de HK is gewoon een Newbiemagneet, ipv de HK kun je toch naar Fok! oid gaan. Of maak er een klein non-tech furom bij, waar je met je non-tech gebruikersnaam niet kan posten in de tech, zodat het niveau omhoog gaat.

Oke, ik weet wel dat het niet alleen door de HK komt, maar het zou dan wel iets vooruit gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
Op maandag 25 maart 2002 14:02 schreef Erazzzer het volgende:
Maar de HK is gewoon een Newbiemagneet, ipv de HK kun je toch naar Fok! oid gaan. Of maak er een klein non-tech furom bij, waar je met je non-tech gebruikersnaam niet kan posten in de tech, zodat het niveau omhoog gaat.

Oke, ik weet wel dat het niet alleen door de HK komt, maar het zou dan wel iets vooruit gaan denk ik.
HK newbee magneet? Je moet anders wel 150 techposts verzamelen en een bepaald aantal dagen geregged zijn dus om het nou een newbee trekpleister te noemen.

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 25 maart 2002 15:04 schreef Frostie het volgende:
HK newbee magneet? Je moet anders wel 150 techposts verzamelen en een bepaald aantal dagen geregged zijn dus om het nou een newbee trekpleister te noemen.
Realiseer je wel dat veel n00bs de techfora volspammen met bullshit omdat ze alleen maar zo snel mogelijk de HK in willen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 22:12

Fisico

by Fabian

Op maandag 25 maart 2002 15:14 schreef Exirion het volgende:

Realiseer je wel dat veel n00bs de techfora volspammen met bullshit omdat ze alleen maar zo snel mogelijk de HK in willen.
zal toch wel meevallen? zo leuk is HK nu ook weer niet namelijk. Of zou het zo zijn dat men daar pas achterkomt na al die loze reacties. Ik kan me wel iets leukers voorstellen dan 150 techposts planten om in hk te komen.

HK irri? dan lees je het toch gewoon niet.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 25 maart 2002 16:01 schreef Fisico het volgende:
zal toch wel meevallen?
Nee, was het maar waar.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 25 maart 2002 16:02 schreef Exirion het volgende:

[..]

Nee, was het maar waar.
Maar dat neemt nu denk ik wel wat af nu de drempel naar 4 maanden regtijd verlegd is. Techspammen heeft dan dus geen zin. Zit iemand te techspammen, weet je iig dat het niet komt doordat ie zo graag de HK inwil.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 25 maart 2002 16:15 schreef LuNaTiC het volgende:
Maar dat neemt nu denk ik wel wat af nu de drempel naar 4 maanden regtijd verlegd is. Techspammen heeft dan dus geen zin. Zit iemand te techspammen, weet je iig dat het niet komt doordat ie zo graag de HK inwil.
Ik heb zelf het idee (maar ik kan er naast zitten) dat veel mensen registreren, 3 maandjes wegblijven of bijna niks posten, en daarna in een korte tijd nog even posts gaan scoren om de HK in te mogen. Het is uitproberen, en misschien blijkt de verlenging naar 4 maanden wel positief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 25 maart 2002 16:22 schreef Exirion het volgende:

[..]

Ik heb zelf het idee (maar ik kan er naast zitten) dat veel mensen registreren, 3 maandjes wachten wegblijven of bijna niks posten, en dan in een korte tijd nog even posts gaan scoren om de HK in te mogen. Het is uitproberen, en misschien blijkt de verlenging naar 4 maanden wel positief :)
kan ook, maar uiteindelijk valt ie dan toch wel door de mand >:) Dan flikker je hem toch al snel eraf.

In ieder geval filter je al de n00bs eruit die denken: ohw, 2 maandjes is niks.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 25 maart 2002 16:23 schreef LuNaTiC het volgende:
kan ook, maar uiteindelijk valt ie dan toch wel door de mand >:) Dan flikker je hem toch al snel eraf.
Nou nou, niet zo n00b-unfriendly he O-)

Pagina: 1